O týden později
Ještě furt jsem se z toho nedostala. Po škole jsem šla rovnou domu. Od té doby jsem se neviděla ani s Mikem, ani s Leem. Dost jsem se mu vyhýbala.Neměla jsem už týden žádný sociální život. Neměla jsem chuť to někomu říkat, nikomu jsem se nechtěla svěřovat. Za tenhle týden jsem se myslím dost změnila...
••••
Byla jsem na počítači, když se bez jakého koliv upozornění, otevřely dveře a v nich stála máma.
"Chceš něco k večeři?" Zeptala se mě.
Jen jsem zakroutila hlavou na znamení, že nechci, a dál jsem se věnovala svému počítači, myslela jsem si, že už odejde.Opak byl pravdou. "Poslední dobou jseš nějaká tichá..." řekla máma. Nikdy jsem si s rodiči moc nepovídala, ale trochu jo. A teď se dole ani pomalu neukážu na večeři.
"Ne" odpověděla jsem suše. Neměla jsem náladu se svěřovat se svýmy problémy.
Bez dovolení se natáhla vedle mě na postel, a koukla mi do počítače.
Rychle jsem ho zaklapla s nadějí, že nic neviděla. Myslím, že by z toho nebyla moc nadšená.Jen se na mě tázavě podívala. Jelikož jsem na sobě nedala znát žádné emoce, s pochopením se zvedla z postele, a odešla.
V tu chvíli jsem si uvědomila, že v tom, co už asi tři dny hledám, by mi mohla pomoct Anastasia.
V mobilu jsem naťukala jméno 'Ann'.
Už dlouho jsme se neslyšely, proto jsem si nebyla z hovoru tak jistá.
"Ahoj Kyle, copak se děje?" Jako vždy, stres ze mě opadl, protože ona mi dodávala pocit, že přece o nic nejde.."Ahoj Ann, prosím tě, jseš pořád na té tvé škole? Rozhádala jsem se i s Mikem i s Leem. Nemám tady nic moc co dělat. Chtěla bych změnu, zábavu."
Shrnula jsem to krátce, ale jsem si jistá, že to pochopila.
Jestě jsme si dlouho povídaly. Řekla mi, jak to tam chodí atd.
Jejich škola má totiž i možnost, jed tam na internát. Možná by to byla pro mě nejlepší volba.
Hledaja jsem i v jiných zemích, než Řecko, ale přeci jenom, tady bych měla Ann. A nabídla mi, že bychom mohly být spolubydlící. Má malý byt poblíž školy, ale prý se tam vejdem obě dvě.Tak zase nějaké novinky!
Plánuji dělat druhý díl, ale ještě to není jisté...
Rádím vám, zapněte si oznámení, na nové kapitoly, nevydávám je moc pravidelně. Děkuji moc za úžasnou podporu
Vaše Suze<3
ČTEŠ
Kylie Duston
RomanceKylie s Leem jsou nejlepší kamarádi už od malička. V létě jedou obě rodiny do řecka jako každý rok. Lee má staršího bratra. Kylie se vždycky líbil, ale nemyslela si že spolu začnou chodit. Ale proč to Leama tak štvalo? A proč by Kylie chtěla radši...