"Dal jsem mu pěstí"

61 3 0
                                    

Z pohledu Mika
Za tyhle dva dny, kdy jsem byl pryč, jsem byl v klubu, ožral jsem se jak bezďák co pije okeno a ojebal tak celý řecko.

Někdy v šest jsem přijel do hotelu. Leam s Kylie se po sobě váleli. Asi spolu začali chodit. Je mi to celkem u prdele.

Přišli ke mě rodiče. Fotr vypadal fakt nasraně a matka taky. Začala ječet, že se o mě báli a takový sračky. Fotr na mě taky začal řvát, že jim ani nic neřeknu. Jen sem protočil očima a řekl jsem jim ať se uklidní.

Fotr se nehorázně nasral a ubalil mi facku. No tyvole! To se posral?! Vrazil jsem mu pěstí. Debile zasloužíš si to. Už je mi 18 kurva!!

Pořádně jsem se s fotrem porval. Kopl sem ho do koulí a on se mě pokusil škrtit, ale já sem ho odkopl.

Rozerval nás od sebe až otec Kylie.

Z pohledu Kylie
Ten agresivní arogantní hajzl. Porvat se se s vým vlastním otcem?!

S Leem jsme se drželi za ruce. Mike mezi námi prošel, aby jsme se museli pustit. Jen jsme se s Leem na sebe tázavě podívali, ale dál jsme to neřešili.

••••

Mike zase někam zmizel. My s Leem jsme byli ještě na procházce, cvičili jsme Bentlyho a pak jsme šli na večeri s Ann.

Přišel Mike oznámil nám a rodičům, že zítra odlítá. Že to tady už nedává a že má mnohem lepší věci na práci.

Mě ani Leeovi to zas tak nevadí. Aspoň máme pokoj pro sebe.

Večer jsme toho ještě využili ;))

Kylie DustonKde žijí příběhy. Začni objevovat