Chtěla bych říct, že to s Leem bylo jako za starých časů. Ale nebylo.
Ohledně kamarádství to bylo stejný. Ale on ke mě něco cítí. A já... možná taky.
Už to bylo venku. Teda jenom u mě v hlavě:))) ale už jsem si to vyjasnila.
Já nejsem taková, že jsem za dva týdny vystřídala dva "crushe".Za celej život se mi líbil jenom Mike.
To je všechno.Akorát jsem si to neuvědomila. Celou dobu jsem měla ráda Leea. Akorát když se Mike "nabídl" byl to můj sen. Nemohla jsem ho odmítnout.
Ale když jsem s Leem nejlepší kamarádka, tak jsem si to neuvědomila.
A on to taky dával najevo. Když natáčel challenge: polib nejlepší kamarádku/ kamaráda.
Zkoušel to ale já se to totálně začala gebit. To jsem mu to trochu pokazila.
Už si to uvědomuju.Z pohledu Leama
Přišla ke mě. Obejmula mě. To mi moc nedávalo smysl, ale ok. No problemo.
Začali jsme si povídat. Chtěla mi něco říct. Ale nevím co. Nemohla se vymáčknout.Říkala něco jako ,,já tě, všimla jsem si" a tak dále. Myslím že chťe-
Políbila mě. Něžně. Polibek jsem ji opětoval.
••••
Leželi jsme v obětí. Chvíli jsme se líbali, chvíli jen tak leželi. Bylo to úžasné. Na tenhle moment jsem čekal už dlouho.
Byla tak něžná, tak hodná a křehká. Jen tak mi ležela v náručí. Hlavu měla položenou na mém hrudníku. Já jsem ji hladil po vlasech.
Vždycky mě udivovaly její vlasy. Měla jich tak hodně. A její kaštanová barva se leskla jako diamanty. Upletl jsem jí dva copánky. Ty jí tak slušeli.
Usnula. Byla tak rostomilá.
••••
Taky jsem usnul. S ní v objetí. Snad nepřišel Mike. Ale co, už je to jedno. Stejně včera v noci byl někde jinde. Už se o něj nestarám.
Pomalu se probudila. Usmála se na mě a začali jsme se líbat.
ČTEŠ
Kylie Duston
RomanceKylie s Leem jsou nejlepší kamarádi už od malička. V létě jedou obě rodiny do řecka jako každý rok. Lee má staršího bratra. Kylie se vždycky líbil, ale nemyslela si že spolu začnou chodit. Ale proč to Leama tak štvalo? A proč by Kylie chtěla radši...