Párty

50 2 2
                                    

Jednoho dne, jsem normálně šla s Leem po chodbě ve škole, abychom se přemístili do jiné učebny.

S Leem jsme si povídali a smáli se. Najednou jsem do někoho narazila. Já i ta osoba jsme ležely na zemi.

GISELLE!!!

Ano, to do ní jsem narazila. To je fakt debilní. Teď mě vyřadí z koletivu víc, než jsem teď...

"Auuu kam koukáš ty tlustá mrcho?!" Začala na mě ječet jak holivoodská modelka. "Promiň..." řekla jsem.

"Co si o sobě myslíš?! Víc mě bolí to, že ses mě dotkla než to, že jsem spadla!! A co když mám zlomenou páteř, nebo něco takovýho?!!"
Jen jsem se zvedla a začala odcházet.

Ještě se ptala svých poskoků, jestli nemá rozmazaný makeup, upravola si vlasy, srovnala své umnělé kozy a koukala, jestli se jí NÁHODOU nezlomil nehet.

••••

Asi týden později nám nějaká holka (asi Leeho bejvalka) dala papírek: Párty
U Gasilly doma. Bude tam miliarda lidí, takže si nás třeba ani nevšimne.

S Leem chodíme rádi na párty, takže půjdeme.

••••

Lee mě vyzvedl doma. "Vypadáš krásně Kylie..." řekl s úžasem.
"Ty taky" usmála jsem se na něj.
Políbil mě.

Měla jsem na sobě černé, uzké, mini šaty.

Lýčení jsem měla do červena s rudou rťenkou, a černé boty na velkém podpadku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lýčení jsem měla do červena s rudou rťenkou, a černé boty na velkém podpadku. Vlasy jsem měla vlnité.

••••

Lee nás hodil před obří villu. Vstoupili jsme do vtnitř a tam bylo asi 1,5 tisíce lidí!
Hudba byla hlasitá a všude blikaly barevné světýlka.

Dali jsme si s Leem nějaké ty panáky. Po čase jsme byli už dost opilí. Teda Lee víc.

Po chvíli k nám přišla nějaká holka, párkrát jsem jí viděla na chodbě ve škole. Začali jsme se bavit. "Holky jdu se podívat za nějakýma klukama" řekl Lee a mrkl na mě. Věděl že nemám kamarády, takže mi nechal prostor se s někým seznámit.

Ta holka byla fajn jmenovala se Julia. Byla z druhé třídy.

Kylie DustonKde žijí příběhy. Začni objevovat