5. Bölüm

70 7 8
                                    

Emirden

Aslın da böyle kişilerle uğraşmaz direk engellerdim ama nedense içimdeki bir his o kızı üzmeme engel oluyo.

Zaten kızı çok kırmıştım.O gün Hasanla iddiaya girmiştik oyunda.O kız da bana yazınca üstten bildirim geldiği için oyunu oynuyamadım ve kaybettim.Hasan da sinir etmişti beni ben de o kıza patladım.

Bizim çocuklara kızı söylediğim de Eren bana fazla kızdı.Kız zaten çok kırılgan,her şeye alınan ve naif biriymiş.Ben de ona patlayınca ağlamış.

Nedense normal de birini kırsam umrumda olmaz.Ama o kızı kırdığım için üzüldüm.Bi de Eren biraz üzerime gelince daha da üzüldüm.

Birinin beni dürtmesiyle düşüncelerimin arasından ayrıldım.

Yanıma döndüğüm de sıra arkadaşım namı diğer yemekolog evet doğru duydunuz yemekolog salak ya kendine bu lakabı taktı mal.Neyse omzumu değeşen parmağını tutup sinirle konuştum.

"Mal mısın oğlum.Deştin deştin."

"Olum hoca sana diyo keyfimden deşmedim."

Hemen matematikçi Şevki namı diğer matşev'e döndüm.Lan bizim okul nasıl okul la.Lakaplara bak ya.Sonrada diyolar bu ülke niye gelişmiyor?Hadi bi tahmin edelim niye?Allah'ım ya.Matşev'in konuşmasıyla kendime geldim.

"Emircik.Yavrucum rüya aleminden gerçek dünyaya dönüp tahtadaki soruyu çözmek ister misin?Sözlü notu vericem."

Gözlüğünün üzerinden bana bakarken yutkundum.Tahtadaki soruya baktığım da en kazık sorulardan olduğunu gördüm.Hocaya dönüp konuştum.

"Bence hiç gerek yok hocam.Yazınız ne kadar güzel.Şimdi benim yazımla kirletmeyelim güzel yazınızı demi."

Hoca düşünüyomuş gibi yapıp

"Tı olmaz şimdi.Hadi tahtaya.Haydiii."

Söve söve kalkacağım sırada kapı çaldı ve nöbetçi öğrenci girdi.

"Hocam müdürümüz Kâmil hoca sizi çağrıyo."

"Tamam kızım.Sınıf sessiz olun ben gelene kadar.Emir sende soruyu çöz gelince sözlü notunu vericem ona göre."

Gözlüğünün üzerinden sınıfta göz gezdirip dışarı çıktı.Çıkar çıkmaz geriye yaslanıp

"Hay amk bu hoca da bana taktı ya."

Eren önümüzde oturuyodu.Bana doğru dönüp gülerek

"Aynen valla haa.Bu sene seni sınıfta felan bırakmazsa iyi."

Erene doğru eğilip elimle ağzının üstüne vurup

"Sus şom ağızlı.Off lan ben bu soruyo nasıl yapcam yaa."

Oflayarak geriye doğru yaslandığım da birden telefonum titredi.

Can yerinde sıçradığın da Erenle birlikte gülmeye başladık.

Can yani yemekolog

"Hay ben senin varya.Olum gülmeyin ya.Deprem oluyo sandım."

Biz Erenle daha çok gülmeye başladık.
Ben gülerek telefonu elime alırken Can'a

"Olum abartma ya.Alt tarafı telefonuma mesaj geldi."

Gülerek mesajı açtığım da gizli numaradan geldiğini gördüm.Hemen mesajı açıp okudum.

Gizli numara:Bu hoca da sana taktı ha jdjdjdkxjxk.

Gizli numara:Bi de en kazık sorudan soruyo sana.

Gizli numara:Gülme milletin içine de ya kızlar sana bakıyo katil mi olayım benn?🔪🔪

Son yazdığına gülerken mesaj yazdım.

Emir:Kızım delisin sen valla.

Gizli numara:Ya gülmesene yaa.Bak daha çok gülüyo bide.

Gizli numara:Gül sen gül son gülen iyi güler.

Gizli numara:Hoca geldiğin de sen soruyu çözmeye daha doğrusu çözememeye çalışırken ben de sana gülücem.🤣🤣

Soru demesiyle gülümsemem yüzümden silindi.Doğru diyo ya.Ben ne b*k yiyicem şimdi?

Tekrar mesaj geldiğin de mesaja baktım.

Gizli numara:Tamam tamam ya hemen silme o güzel gülümsemenin kıyamam.

Gizli numara:Ben sana cevabı atarım sen de ezberlersin yaparsın.

Gizli namaranın son attığına gülümseyerek cevap verdim.Gözlerimin ışıldadığına eminim.

Emir:Harbi mii?Gerçekten yardım eder misin?

Gizli numara:Tabiki yardım ederim.Gelecekti sevgilimin sınıfta kalmasını istemem sonuçta.

Emir:Gerçekten teşekkür ederim.

Gizli numara:Öd

Gizli numara:

Gizli numara:Al bakalım.

Gizli numara: (Fotoğraf)

Emir:Gerçekten çokk çokk teşekürler.

Gizli numara:Önemli değil.Hadi ezberle sen.

Emir:Tam.

Hemen sorunun cevabının defterime yazarken Eren bana dönüp konuşmaya başladı.

"Lan sen ne ara çözdün?"

"Ben çözmedim ki."

"Kim çözdü?"

"Gizli numara."

"Ohh valla kaptın zeki kızı ne güzel la."

Erene gülerken sınıfın kapısı açıldı ve Matşev geldi.Hemen masasına gidip bana baktı.

"Evett Emircik hadi gel çöz.Unutma sözlü notu vericem."

Hoca yapamayacağıma emin bir şekil de sırıtırken ben de hocaya bakarak sırıtışına karşılık verdim.

Ayağa kalkıp tahtanın önüne geçtim.Kalemi elime alıp ezberlediğim cevabı yapmaya başladım.

Sorunun cevabını yazınca sırıtarak hocaya baktım.

Hocanın rengi kırmızıdan morciverte döndü resmen.Boğazını temizleyip

"Otur Emircim 100."

Sırıtarak kalemi hocaya atıp sıraya oturdum.

Gizli numarayı düşünürken aklıma gelen şeyle gözlerimi büyüttüm.

Bütün sınıflar dersteydi.Ee bizim sınıf 3. katta olduğu için pencereden de kimse göremez.

Sınıfın kapısı da camdan olmadığına göre bu kız da bu soruyu ve hocayı bildiğine göre bu kız bizim sınıftandı o zaman.

Sırıtarak içimden şu sözleri geçirdim.

'Şimdi seni bulmaya daha çok yaklaştım gizli numaram."

            ********************

Hadi bakalım Emircik.

Acaba kızımız bu sınıfta mı?

Anoanormal (DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin