33. Bölüm

33 7 9
                                    

Medya da Eren eniştemiz varr.

Arkadaşlar yavaş yavaş sona geliyoruz.

Hiç beklemediğiniz olaylar olabilir olacak da daha doğrusu 🤭 Biraz kötü olaylar ama

Bu hikayeye başladığım da şöyle başladım yani sürekli anonim kitaplarını okumaya başladım ve özendim daha doğrusu.

Bu benim ilk anonim kitabım yani ilk defa bu kadar çok yazdığım kitap.

Öyle eğlencesi ne başladım ama arkadaşım,dostum,sırdaşım,kardeşim gibi daha doğrusu herşeyim Zeynep Beyza devam etmemi istedi ve bende onu kıramam devam ettim o yüzden.Umarım sizde Zeynep kadar beyenmişsinizdir.

Zeynebin Saf Sevgi ve diğer kitabını okumanızı tavsiye ederim çok güzeller inanın bana.

Neyse çok uzattım hadi bölüme geçelim ne dersiniz?

İyi okumalar.

          *********************

1 hafta sonra;

Dilay Kaya'dan

Sevgi,dostluk,arkadaşlık,kardeşlik ne demek ki?Onun mutlu olması,gözlerinin ışıldamasını istemek buna sevinmek değil mi ki?

Almira mesela.Neler neler yaşadı ah benim güzel Yağmur Damlam.En kötü anlarında ben yanındaydım.Çocukluktan berri arkadaşdık.Sonra diğer kızlar geldi.Bu arkadaşlık kardeşliğe dönüştü.Herşeyim oldular bir anda.Üzüldüğümüz de komik hareketler yapıp güldürmeye çalışmak,ağladığında hep birlikte ağlamak,en mutlu anında mutluluğunu paylaşmak oldu.Hepimiz bu zamana kadar çok kötü şeyler yaşadık.Hayatta herkesin bir derdi vardır değil mi?

Şuan da Almiranın mutluluğunu hep birlikte paylaşıyoduk.İlk kez bu evi değiştirdi hem de gülerek.Onu böyle görmek o kadar güzel ki.Bade Yamanla,Ece Canla,Güzide ise Hasanla sevgili olmuştu.Can sevgililik teklifini elinde lahmacunla akşam akşam bizim kızlarla kaldığımız bir zaman yapmıştı.Gülmekten yıkılmıştık.Bade ve Yamanın ki biraz daha farklı.Bade kısa giydi diye Yamanlala kavga ederken söylemişlerdi birbirlerini sevdiklerini.Güzide ve Hasan ise Güzidenin kıskançlığından oldu.Hasanı bir kızla AVM de görmüş.Sinamaya giriyoken de Güzide kim bu kız diye Hasana vuruyomuş.En son da ya benimsin ya benimsin Hasan seni kimseye yar etmem diyip kıza dalıyomuş ki Hasan son anda tutmuş.Meğer kız Almanyada ki kuzaniymiş.Çok gülmüştük o olaya.Güzide hala bahsederken kızarıyo.Bi benle Eren ve Irmak,Kaan kalmıştık.Herkes içeride oturuyoken ben hava alacağımı söyleyip Almiranın havuzun yanına koyduğu koltuk da  oturuyodum.

Aklıma Erenin gelmesiyle iç çektim.Ah benim mavi denizim.Çocukluktan berri Almira ben o arkadaştık.Mavişlerine tutulmuştum onun.Eren benim ilk aşkım.Onun sevgililerini biliyordum.Beni hep Almiraya hangi gözle bakıyosa yani kardeş bana da o gözle bakıyodu.Hazal Erenin ilk sevgilisi ve Erenin ilk platonik aşkıydı.Hazal başka ülkeye gittiği için Erenden ayrılmıştı.Eren çok üzülmüştü.Tabi benim için ne kadar üzücü ve  zor olsa da onu toparlamak Almira ve bana düşmüştü.Her gece odam da sessizce ağlayıp ertesi günü kapatıcı sürüp okula gidiyodum.Tabi Almira benim bu durumumu anlamıştı zaten.Erenin Hazaldan sonraki bütün sevgililerini tehdit edip ayırtmıştı ben üzülüyorum diye.

Birden üzerime bir şalın bırakılmasıyla irkilerek kendime geldim.

Kimin bıraktığına baktığım da kalp ritmim değişti.Gelip yanıma oturup elindeki iki kahve kupasından birini bana uzattı.

"İçer misin?"

"Saol."diyip aldım.

Yavaş yavaş hem sallanan koltuk da sallanırken hem de kahvelerimizi içiyoduk.

Anoanormal (DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin