Herkese selamm.
Bölüm geç geldiği için kusura bakmayın derslerim yoğun ve sınavlar yaklaşıyo.
Bölüme geçelim öyleyse.
İyi okumalar.
********************
Önceki bölümden kısa kesitMeleğimin sesini duyunca ona baktım.Yüzü bembeyazdı ve bir yere korkmuş bir şekilde bakıyordu.
Tam nolduğunu sorucakken birden meleğim Irmağı arkasına aldığın da silah patlama sesi duydum.
Herşey o kadar hızlı oldu ki ben şaşkın bir şekilde yerde kanlar içinde yatan meleğime bakıyordum.
Irmak başında ağlıyordu,herkes başımıza toplanmış duruyodu.Ben ise şoktan donmuş bir şekilde yerde yatan meleğime bakıyordum.
Kırmızıya boyanmıştı beyaz tişörtü.O kırmızı tişört sevmez ki.
Sevdiğim gözleri kapalıydı.
Gözleri kapa...
Hızla yere çöküp başını kucağıma koydum.
"Hayır hayır Almira hayır meleğim aç gözlerini nolur aç."
Gözlerimden yaşlar akarken bir yandan saçlarını okşayıp bir yandan de elini tutuyordum.
"Hayır Almira nolur aç gözlerini.Hadi nolurr.AÇ GÖZLERİNİ HADİ MELEĞİM LÜTFEN AÇ NOLUR AÇ GÖZLERİNİ.HAYIRR."
Hıçkıra hıçkıra ağlarken bir yandan ya Almirayı sarsıyordum.
Uyanması lazım.
Betonda yatmaması lazım hasta olur.
"Hadi kalk nolur.NOLUR KALK ALMİRAA."
********************
Tam 4 saat.4 saat dile kolay.
4 saattir meleğim içeride ameliyattaydı.
4 saat az değil ki.
Herkes gelmişti Güzide,Kaan,Eren,Ece,Yaman,Can,Hasan,Irmak herkes burdaydı.
Kızlar oturaklarda oturup ağlarken erkekler de onların yanlarındaydı.
Herkes sevgilisi veya sevdiğinin yanındaydı.Benim meleğimse içerde.Keşke o da yanımda olsaydı.Doya doya òpseydim,doya doya sarılsaydım,doya doya o huzur bulduğum kokusunu koklasaydım,ipek gibi olan sevdiğim sarı saçlarını okşasaydım,kızdırsaydım onu gine,kıskansaydı gine beni.
"Ya niye kimse bir şey demiyo?"
Irmağın sorusunu duydum ama bakamadım.
Koruyamadım meleğimi.
Bi yandan ağlarken bi yandan da ameliyathanenin kapısının yanındaki duvara yaslı oturup kapıya bakıyodum.O benim güçlü meleğim.Başarıcak tekrar bana dönücek.
"Abi Emirin hâline bakın ya."
Eren yanıma çöktüğünde ona bakmayıp hâlâ umutla ameliyathanenin kapısına bakıyodum.O kapı açılıcak meleğim sapa sağlam bir şekilde gelip sarılıcak bana,öpücek,özür dileyecek korkuttuğu için.
Erenin elini omzumda hissettim ama bakmadım.
"Abi hadi yerde oturma.Geç oturucaklara."
Ses çıkarmadan kapıya bakmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anoanormal (DÜZENLENİCEK)
Literatura Feminina(Devam ediyor) Gizli numara:Şşşt sarııı. Gizli numara:Gecem olmaya hazır mısın? Deli dolu yeri geldiğinde kırılgan bi kız. Diğer bir tarafta soğuk jojukk. Bakalım nolucak? Anoanormal isimli ilk kitaptır ❗ Anoanormal ailesine hoşgeldinizzzz🥳 Bilgil...