Almira dan
Kendimi berbat hissediyordum.Her yıl olduğu gibi gine bu lanet gün gelmişti.Neden zaman bu kadar çabuk geçiyo ki?Neden günler hızlı geçerken,özellikle bugün yavaş geçiyormuş gibi hissediyordum.
Yatak da doğrulup ayaklarımı yatakdan aşağı sarkıtıp yatak başlağına sırtımı dayadım.Gözlerimi saatime çevirdiğim de sabahım 5 i olduğunu gördüm.Saati boşverip yatağımın çaprazında ki aydnadan kendime baktım.
Bu...bu ben miydim?
Aynada gördüğüm kişi ben miydim?
4 gündür ne gece ne gündüz uyuyamadığım için gözlerimin altı mosmor olmuş,dudaklarım çatlamış ve kurumuş,gözlerimin içi kıpkırmızı,siyah gözlerim en koyu halindeydi.Sarı saçlarım dağınık bir şekilde duruyodu.
Aynadaki kendimi tanıyamadım.
Bu lanet güne tekrar dönmüştüm işte.
Geçmişi ne kadar arkamda bırakmak istesem de bu günü asla unutamıyordum.
Aynada kendini gözlerime bakarken 4 sene önce bugün geldi aklıma.
Başımın şiddetli bir şekilde ağrımasıyla yüzümü buruşturup gözlerimi kapattım.Kafamı yatak başlağına yaslayıp derin bir nefes aldım.
********************
Ve sonnn
Diyonuşum adaşım Zeynep Beyza beni kesiyomuş ama dememişim hadi devam edin 😂😂.
**********************
Emirden devamkee
Oflayarak her dakka başı yaptığım gibi telefonumu elime aldım.Wattsap'a mesaj gelmiş diye baktım.
4 gündür olduğu gibi gine mesaj yoktu.
Yağmur Damlam hâlâ mesaj atmamıştı ve bu beni endişelendiriyordu.
Yağmur Damlam.Evet o benim Yağmur Damlam.
Kim olacağı hakkın da sadece 2 kişi kalmıştı.
Selma ve Almira.
Aslın da Almira olmasını çok istiyordum.Büyüleyici bir güzelliği vardı ve çok tatlıydı.Onunla bir kaç kere konuşmuşluğumuz oldu.Bazen çok sakar olabiliyor.
Mesela bir kere ona seslendiğim sırada elinde sıcak çayı ben seslendiğim gibi o sırada yanından geçmekte olduğu masada oturan bir çocuğun üzerine dökmüştü.Çocuk yandım anam diye bağırarak lavaboya gitmişti.
Bir kere de elindeki boyaları yanlışlıkla resim hocamızın suratına sıkmıştı.
Çok değişik deli dolu bir kızdı.
Ama Selma öylede değildi.O çok sessiz biri.Ve onun 11-C deki Selimi sevdiği çok belli.
Yani kesin söyleyemem ama Yağmur Damlam Almira olabilirdi.
Nedensizce bunu düşündüğüm de kalbim hızlı atmaya başlamıştı.
Elimdeki telefonum titrediğinde heyecanla telefonu yere düşürdüm.
Hemen telefonu elime alıp gönderen kişiye baktım.Baktığım gibi de suratım düşmüştü.Oflayarak mesajı açıp okudum.
Annem:Gelirken 🥖🥖🥖 almayı unutma nokta unutma ünlem 🥖🥖🥖 nokta
Annemin attığı mesajı görünce gülmeden edemedim.
Bu akşam Erenler de kalıcaktım.
Kesin babama atacağına bana attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anoanormal (DÜZENLENİCEK)
ChickLit(Devam ediyor) Gizli numara:Şşşt sarııı. Gizli numara:Gecem olmaya hazır mısın? Deli dolu yeri geldiğinde kırılgan bi kız. Diğer bir tarafta soğuk jojukk. Bakalım nolucak? Anoanormal isimli ilk kitaptır ❗ Anoanormal ailesine hoşgeldinizzzz🥳 Bilgil...