21.Bölüm

43 6 6
                                    

Almira'dan

"Rezil oldum ya rezill."

"Kanka sakin ol ya."

Sınıfta kimse yokken kızlarla kantin de olan rezilliğimi anlatıyodum.Zaten onlar da kantindeydi ama yanımda değillerdi.Emirle mesajlaşırken farklı bir masaya geçip switimin kapşonunu kafama takmıştım.

"Evet Almira Bade doğru söylüyo.Bir sakin ol."

"Dilay nasıl sakin olayım ya.Rezil oldum."

Sıralardan birine oturup ellerimle yüzümü kapattım.Ellerimi yüzüme bastırıp küçük bir çığlık attım.

Ellerim yüzümden çekilince karşımda olan Irmağa baktım.

"Sakin olsana ya.Seni tanımıyo bile."

"Aynen ya.Bi sakin ol Almira."

Irmağa hak veren Güzideye döndüm.

"Benim yüzümü görmüş müdür?"

Elin de tostunu yiyip bizi hiç takmayan Ece hemen atladı.

"Kapşonun vardı kızım.Nasıl görsün?"

"İlk defa Eceye katılıyorum Almira."

"Saol Dilayaşkım."

Dilay gözdevirip bana döndü.

"Hadi kalk seni görmedi zaten.Gidelim bakalım.En son bahçe de basketbol oynuyorlardı."

"Evet hadi kalk.Hem Can'ı da görmüş olurum.

"Evet ben de Eren'i."

"Ben de Hasan'ı."

"Tamam."

Evet bizim kızlar da o grup da birilerini seviyolar.Bade Yaman'ı seviyor,Dilay Eren'i ve Güzide de Hasan'ı seviyor.Aslın da bence Irmak da Kaan'ı seviyo ama bize itiraz ediyo.Can ve Ece'yi de birbirlerine benzetiryorum aslında.İkisi de yemeği çok seviyolar.

Anlattığıma göre normal hayata dönebiliriz.

"Bakın şurdalar."

Badenin gösterdiği tarafa döndüğümüzde benim nesefesim kesildi gibi geldi bi an.Dağınık saçları çok güzeldi herzaman ki gibi.Gözlerini zaten anlatmama bile gerek yok.

Çok yakışıklıydı.Elimi hızlı atan kalbimin üzerine koydum.Onu her gördüğüm de çok hızlı atıyodu.

Bu halimden memnundum.

Elim kalbim de ona bakarak gülümsedim.

           **********************

Anoanormal (DÜZENLENİCEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin