Prológ

488 38 14
                                    

Bolo miesto, na ktoré sa ľudia neodvážili chodiť. Miesto, na ktorom keď sa nejakým zázrakom ocitli, mali zimomriavky na každom kúsku ich tela. Ich jazyk zabudol rozprávať a ich strach dýchať bol nesmierne veľký. Bolo to miesto, ktoré nazývali prekliatym. Žilo tam nespočetne veľa temných bytostí a zlých čarodejníc, ktoré keď zbadali bežnú bezmocnú ľudskú bytosť v ich údolí, dopriali im pocítiť ich krutú moc, ba niektorých pripravili o život. Temná časť tohto údolia bola veľmi nebezpečná. Nežili tam len temné a kruté bytosti. Žilo tam aj zopár bielych čarodejníc, ktoré sa vždy snažili tým zlým postaviť do cesty, keď plánovali niečo nepekné. Niekedy sa im to podarilo, niekedy žiaľ nie. Okrem bielych čarodejníc ste mohli natrafiť aj na elfov, škriatkov a iné nádherné bytosti, ktoré sa snažili celé údolie a okolitú prírodu udržiavať v harmónii a poriadku.

Tento príbeh je o najmladšej členke rádu bielych čarodejníc menom Arachne. Mala devätnásť rokov, no pokojne by mohla vysmiať aj staršie čarodejnice úrovňou jej zmýšľania a správania sa. Osud jej toho veľa vzal a nerada nechávala svoju myseľ smerovať k minulosti. Žila pre prítomnosť a verila v krajšiu a lepšiu budúcnosť, hoc nie vždy svojej mysli dokázala zabrániť nazrieť opäť do tej pochmúrnej minulosti.

Arachne bola vždy šíriteľkou svetla a dobra. Jej prítomnosť bola hrejivá pre dušu každej existujúcej bytosti.

Niekoľko členiek rádu sa k nej správalo, akoby k ním nepatrila a to len kvôli tomu, že bola najmladšia. Neprikladali jej moci a hodnote veľa.

Vždy však bola pripravená im vytrieť zrak a nikdy sa nenechala rozhodiť ich narážkami a výsmechom. Držala sa pri tých, čo v ňu verili a pomáhali jej znášať všetko, čo jej prišlo do cesty.

Je ale dostatočne trpezlivá na to, aby s nimi ostala navždy? Boli k nej naozaj jej príbuzné také dobré, ako sa rozprávalo?

Hlboko vo svojom vnútri vždy cítila, že je silnejšia, než si myslí ona i ostatní ,a že v živote toho dokáže veľa. Preto sa to svetu rozhodla dokázať.



 Preto sa to svetu rozhodla dokázať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Údolie čarodejnícWhere stories live. Discover now