Alaska

165 12 1
                                    

-Si de ce trebuie sa cumperi de la Alaska ? Aici nu exista supermarkete sau benzinarii?

- Se pare ca nu prea ai fost atent la drum. Nu exista supermarketuri mai aproape de o ora distanta, imi spune Eric cu ironie in glas.

-Si fata asta , Alaska , de unde face rost de tigari. Stiam ca nu vad asa ceva minorilor...

-Alaska are un buletin fals. Poate cumpara orice si le vinde la pret dublu. Foarte ingenios pentru o fata. Ok , aici e camera ei.

In fata noastra era o usa de un alb imaculat pe care scria " Alaska e acasa". Asa facea si sora mea cand voia sa fie lasata singura. Cred ca e o chestie specifica fetelor sau ceva de genu'.

Eric a patruns in camera fara a bate , lasandu-ma in spate putin confuz. E camera unei fete totusi.

Pe un pat de 2 persoane in mijlocul camerei statea o fata satena cu ochii intr-o carte de chimie.

-Hey Eric, stii , se bate la usa. De cate ori trebuie sa iti spun. Vrei sa iti si arat?

-Vad ca te-ai trezit bine azi de dimineata. Si uitasem , el e Ryan. E noul meu coleg de "celula".

-Ooo...dragut tipul, dar cam tacut. Cred ca daca mai vorbim mult o sa il speriem.

-Nu e adevarat. Doar ca nu vreau sa ma bag in treburile voastre, ripostez , aparandu-mi orgoliul.

Eric mi-a explicat pana sa ajungem in  fata camerei cu numarul 48 , 3 lucruri care pareau interesante: 1. Aceasta era camera Alaskai si ca 2 ea avea o camera cu un pat , deoarece fata care trebuia sa- i fie colega fusese data afara anul trecut si 3 Alaska avea tigari , cu toate ca eu nu fumam.

-Ma plictisesc . Hai sa iesim la lac maine. O chemam si pe Nadia. Am inteles ca s-a intors din vacanta. Trebuie sa reunim gasca , ca pe vremuri.

-Ok , maine la 9 la lac. Toti, spune bucuros de ideea prietenei sale.

Jurnalul unei fete moarte (pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum