♡ Kim Dong Young – Doyoung – Young – Youngie – (178cm) - 24 lata, młody, płatny zabójca rodziny Lee, wołają go "Króliczek". Słodki, uroczy, co jest jego maską, atutem. Po za tym zadziorny, ostry, bezwzględny, bez uczuciowy, spostrzegawczy. Uwielbia podróżować, ceni sobie ciszę oraz spokój, lubi gotować.
♡ Jung Jae Hyun – Hyun – Hyunie – (180cm) – 25 lat, oficer policji ze specjalnej jednostki pracujący pod przykrywką. Przystojny, seksowny, drapieżny, pewny siebie, stanowczy, szczery, bywa bezczelny, tajemniczy, czarujący, wysportowany. Uwielbia trenować sztuki walki, biegać, ćwiczyć na strzelnicy, oglądać stare filmy.
♡ Kim Jung Woo – Woo – Jungie – „Lala" – (180cm) - 20 lat, młodszy, przybrany brat Doyoung'a, student wydziału artystycznego. Słodki, pełen uroku, otwarty, szczery, łatwo go zawstydzić. Uwielbia rysować, słuchać muzyki, układać puzzle.
♡ Seo Young Ho – Johnny – John – Chłopak ze Stanów – (185cm) – 25 lat – wysoki ochroniarz, zastępca Tae Il'a. Przystojny, pociągający, spokojny, rozważny, pracowity, wysportowany, seksowny. Uwielbia boks, koszykówkę, gry komputerowe, muzykę i filmy. Urodził się w USA, ale od kilkunastu lat mieszka w Korei Płd.
♡ Moon Tae Il – Tae – Moonie – (171cm) – 26 lat – Asystent pana Lee. Uroczy, inteligentny, wyrozumiały, choć potrafi być ostry, wymagający, obowiązkowy, zorganizowany. Uwielbia czytać książki, grać w szachy, na fortepianie oraz pracować. Kocha się skrycie w synu szefa.
♡ Lee Dong Hyuck – Haechan – Dong – Dongie – (173cm) – 20 lat, syn rodziny Lee, student zarządzania. Słodko-ostry, otwarty, pewny siebie, zawsze wie czego chce, nieco rozpieszczony, szczery, ma gdzieś zdanie innych. Uwielbia grać w gry komputerowe, planszowe, spędzać czas z przybranymi braćmi, polenić się i być blisko Tae Il'a, w którym kocha się od liceum.
CZYTASZ
"Zabójca i Gliniarz" (Zakończone)
RomanceHistoria płatnego zabójcy, który staje się członkiem mafii.