នៅក្នុងបន្ទប់ធ្វើការតែពីរនាក់នាយក្រាស់ក៏កំពុងតែមម៉ាញឹកនឹងការងារតែរាងតូចវិញនៅតែភ្លឹកមើលមុខនាយមិន ឈប់សោះមើលហើយក៏ស្ញេញម្នាក់ឯងដូចឆ្កួតចឹងការងារ មិនគិតធ្វើទេនៅអង្គុយសម្លឹងមុខប្រធាននឹងហើយ...
" លេខាKim... " នាយក្រាស់បន្លឺសម្លេងឡើងល្មមអាចស្ដាប់បានតែរាងតូចមិនបានលឺទេដោយសារតែនៅភ្លឹកនៅ ឡើយទើបហៅមិនលឺបែបនេះ...
" លោកលេខាលឺខ្ញុំហៅទេ " JK
" អរ~បាទ! មានការអីមែនទេលោកអគ្គនាយក " Tae ភ្ញាក់ពីការភ្លឹកវិញក៏សួរទៅនាយស្ញេញៗដូចជាមិនបានស្ដាប់គេ ថាសួរពីអ្វីសោះចឹង ><
" ជួយទៅឆុងកាហ្វេឲ្យខ្ញុំបន្តិច " JK និយាយតែប៉ុន្នឹងក៏ងាក មកមើលឯកសារវិញហើយរាងតូចក៏ទទួលបញ្ជានេះហើយក៏ចេញទៅក្រៅដើម្បីឆុងកាហ្វេឲ្យនាយតែគេមិនបានសួរទេថានាយចង់បានរសជាតិបែបម៉េចហើយ JKក៏ភ្លេចប្រាប់ ទៀតមិនដឹងថាត្រូវមាត់ឬអត់ទេ....
[ .... ]
កំពុងតែដាក់ឆុងកាហ្វេហើយតែមានស្រីម្នាក់មកឈរនៅក្បែរគេហើយធ្វើមើលមកគេដូចជាស្អប់ខ្ពើមណាស់ចឹងតែ រាងតូចមិនបានខ្វល់ទេគេគិតតែពីធ្វើការរបស់គេឲ្យហើយ ខ្លាចអគ្គនាយកចាំយូរ...
" លេខាថ្មីចរឹកយ៉ាងម៉េចទៅ...ឬក៏គ្រាន់តែលាក់ចរឹកដើម្បី ចាប់អគ្គនាយកទេ " Gina និយាយស្របពេលដែលរាងតូច រៀបនឹងដើរទៅវិញហើយ នាងបាននិយាយបែបច្រណែន នឹងរាងតូចនឹងដែលបានធ្វើជាលេខាតែខ្លួនបែរជាមិនបាន..
" ខ្ញុំថាឯងមិនល្អអីទេអគ្គនាយកមើលខុសមនុស្សហើយ " Gina ដើរមកឈរនៅមុខរាងតូចហើយនៅនិយាយមិនបាត់ មួយម៉ាត់សោះឡើយ
" នែនាង...ខ្ញុំមកធ្វើការមិនមែនមកទាក់ប្រុសដូចនាងទេ និយាយអីឲ្យចេះមើលខ្លួនឯងមុនផងចាំថាឲ្យគេប្រយ័ត្នជាន់ ដានខ្លួនឯងខ្មាស់គេណា... " Tae ឈរអស់កម្ពស់រួចក៏មក ញ៉ាត់ៗឲ្យវិញស្អប់ណាស់មនុស្សមិនបានទៅធ្វើអីផងមករក រឿងមុនអីណាយ៉ាប់មែនចរឹកចឹងបានគេមិនយកធ្វើលេខា
" អរ~ នាងដកដង្ហើមឲ្យស្រួលណាប្រយ័ត្នស្ទះខ្យល់ងាប់ បាត់លែងបានទាកប្រុសទៅខ្ញុំនេះអាណិត " Tae នៅបន្ថែមពាក្យទៀតហើយដើរទៅបាត់ទាំងញញឹមឌឺទៀត កុំចង់ខ្លាំងជាមួយគេឲ្យសោះគេមិនមាត់ៗមែនតែមិនមែនឲ្យ ជេរស្ដីតាមចិត្តនោះទេ...
YOU ARE READING
🔞ពង្វក់ស្នេហ៏អគ្គនាយក🔞
Short Storyប្រលោមលោកប្រុសនិងប្រុសភាគខ្លីៗ... Jungkook Top / Taehyung Btt