PART 5 : សងសឹកឯងវិញ

9.6K 504 10
                                    

រាងតូចបានដាក់នាយក្រាស់ទៅលើគ្រែថ្នមៗម៉ាក់របស់នាយក៏បានទៅបន្ទប់វិញហើយគាត់ទុកឲ្យTaeមើលថែកូន គាត់ចុះ ។ រាងតូចសម្លឹងមើលមុខនាយទាំងញញឹមហើយក៏ អង្អែលលើថើរៗហើយក៏អោនទៅអឹមនឹងបបូរមាត់នាយ បន្តិចថានឹងដកវិញហើយតែនាយបានកម្រើកមាត់តិចៗតប ការថើបរបស់រាងតូចវិញបែបនេះគេមិនបានដកនោះទេមិន ងាយបាននាយតបថើបវិញទេណា...

" លោកមិនអីទេមែនទេ " Tae ដកចេញពីគ្នាហើយក៏សួរ នាំទៅនាយក្រាស់មុនព្រោះមិញនេះគេបានសន្លប់ទើបសួរ ដោយសារបារម្ភនឹងឯង

" អឹម! មិនអីទេ... " JK ក្រោកមកអង្គុយវិញសម្លឹងមើលមុខ រាងតូចភ្លឹកៗហើយដូចជាចង់ខិតចេញមិនចង់នៅជិតTae ម៉េចមិនដឹងទេ...

" កើតអី? ខ្លាចខ្ញុំមែនទេ...ហឹម! ខ្លាចធ្វើអីមាឌខ្ញុំតូចជាងលោកឆ្ងាយណាស់ ខ្ញុំធ្វើអីលោកមិនកើតទេ " Tae នេះមកខ្លាចគេឬ? គេរាងតូចមួយនឹងធ្វើកុំភ័យមើលគេមិនបាន ធ្វើអីផងដូចខ្លាចគេនឹងចាប់សុីចឹង ><

" មិនទុកទេ! មិញឯងលួចថើបយើង...ស្រួលមិនស្រួលមក ចាប់យើងអីទៅ...ភាពជាកម្លោះយើងមិនអស់ " JK យកដៃ បាំងខ្លួនហើយនិយាយទៅដាក់រាងតូចគេខំថែណាមិនដែល បានឲ្យស្រីណាប៉ះផងម៉េចនឹងត្រូវបានទៅលើក្មេងលេខា នឹងកើតនោះ....

" កំណាញ់ខ្លួនម្លេះ! មិនចង់មានប្រពន្ធទេឬ? " Tae អោនទៅនិយាយជិតៗនាយទាំងញញឹមបែបទាក់ទាញ

" ប្រពន្ធអ្នកណាមិនចង់បាន " JK

" ហឹម...បើចឹងយកខ្ញុំធ្វើប្រពន្ធលោកទៅ! ខ្ញុំទាមទារអ្វីពី លោកនោះទេ " Tae និយាយដោយមិនខ្មាស់អៀនអីបន្តិច នាយលឺហើយសឹងតែមិនជឿទេថារាងតូចហ៊ាននិយាយវា ចេញមករួចគិតស្អីនឹង...

" មុខនឹងឆ្ងល់ហើយ...មិនបាច់ឆ្ងល់ទេសម្រេចថាលោកព្រម ឬអត់ " Tae សួរបញ្ជាក់ថែមទៀតគេចង់បានចម្លើយចេញ ពីមាត់នាយថាព្រមយកគេឬអត់ទៅ...

" មិនព្រមទេ " Jk ក្រវីក្បាលញាប់ឆ្មេរម៉េចនឹងអាចឲ្យគេ ព្រមដោយងាយបានទៅនេះកំពុងជំរិតមនុស្សមែនទេបាន មកសួរបែបនេះ ។ រាងតូចពេលបានលឺហើយគេខ្នាញ់ចិត្ត ណាស់ខំតាម ខំយកចិត្តពេញមួយថ្ងៃហើយនៅមិនព្រមទៀតអ្នកណាឈ្នះឲ្យដៃទៅទ្រាំមិនបានលេងផ្លូវកាត់លូវ នឹងហើយ >< ( ទ្រាំកូន )

🔞ពង្វក់ស្នេហ៏អគ្គនាយក🔞Where stories live. Discover now