PART 6 : បងញញឹមហើយ

9K 464 0
                                    

" អាស / អឹស...បាន...បានហើយ " Tae និយាយឡើង ដាច់ៗដោយសារខ្លួនរលាក់ពេកញើសក៏ហូរពេញខ្លួនទៀត ដោយសារតែពួកគេធ្វើវាមកជាច្រើនម៉ោងហើយនាយនៅ បន្តរហូតមិនព្រមឈប់ទេមិនដឹងជាមកខឹងគេតាំងពីពេល ណាទេលេងធ្ងន់ដៃសាហាវណាស់រាងតូចសុំចាញ់ហើយ

" អឹកក..ហឹក... " អុកមួយទំហឹងចុងក្រោយធ្វើឲ្យរាងតូច ឡើងអួលដោយសារតែពួកគេដល់គោលដៅ ។ នាយក៏ បានបាញ់បញ្ចូលទឹក***ចូលទៅក្នុងខ្លួនរាងតូចហើយក៏ ដកកូនប្រុសចេញសន្សឹមៗរួចហើយក៏ដាក់ខ្លួនគេងបន្តិចហត់ពេកកុំមើលងាយគេណាមិនមែនគេអន់ទេដោយសារ ដំបូងៗគ្នាខ្សោយតែបានម្ដងទៅគេខ្លាំងវិញហើយឃើញអត់ ឥលូវសន្លប់របស់JKមួយបាត់ស្ងាត់មាត់ឈឹងហើយ...

" អន់ណាស់... " JK និយាយហើយក៏ទាញកន្សែងមករុំរួច ក៏ចុះទៅបន្ទប់ទឹកសម្អាតខ្លួនគេត្រូវទៅក្រុមហ៊ុនផងមិនអាច ឈប់បានទេបើមានការចាំបាច់ទើបឈប់តែមិនមានទេគេ មិនងាយឈប់សម្រាកឡើយ...

មួយសន្ទុះក្រោយ នាយក្រាស់ក៏បានចេញមកវិញជាមួយ នឹងកន្សែងរុំត្រឹមចង្កេះនឹងមានសក់សើមតិចៗមើលទៅ ទាក់ទាញសាហាវម៉ង គេដើរចេញមកបើកទូខោអាវយក មកស្លៀកដោយមិនបានចាប់អារម្មណ៏ថាមានអ្នកមើលមក គេឡើយ ដល់ពេលបែរមកគេឡើងភ្ញាក់...

" ហឺយ...មកអង្គុយថ្មឹងៗស្មានតែខ្មោច " JK អ្នកណាភ័យ បើរាងតូចងើបមកអង្គុយស្ងៀមមិននិយាយអីសោះហើយ សម្លឹងមកគេម៉ក់ៗ

" ខ្មោចណាស្អាតដូចខ្ញុំនោះ... " Tae

" ស្អាតសម្បើមណាស់មើលមិនឃើញស្អាតផង...កុំជឿ ជាក់ពេកយើងជ្រេញ " JK ហៃយ៉ាខ្លាំងណាស់ពូកែបាញ់ ធម្មតាទេអ្នកណាថាសុភាពមុខងាប់នោះគ្រាន់តែមិនចង់ ញញឹមឲ្យអ្នកណាឃើញ ( ខ្លាចគេលង់ )

" មិនសរសើរប្រពន្ធសោះ...ខំដេកថ្ងូរឲ្យស្ដាប់ហើយ " Tae និយាយអោនមុខចុះបែបអន់ចិត្តនឹងនាយណាស់នេះ មិនសរសើរបន្តិចទេឬ? មនុស្សអាក្រក់នេះ...

" អេ~យើងមិនទាន់រៀបការទេចឹងយើងក៏មិនទាន់ប្រពន្ធដែរ " JK យី មើលនិយាយសុីគេហើយចង់គេចនឹងហាស៎ បានកាថេរចាប់ខ្វាច់ខ្ទេចខ្ទីលូវនឹង...

" កុំមកចង់គេចនោះ..ឆាប់ទទួលភ្លាម " Tae

" គេចាប់យើងមុនមកឲ្យយើងទទួលវាមិនសមសោះ... លំអៀងណាស់ " Jk និយាយបណ្ដើរស្លៀកពាក់បណ្ដើរនៅតែប្រកែកនេះរាងតូចមកចាប់ម៉ាលោភគេមុនហាស៎ម៉េចត្រូវឲ្យគេមកទទួលវិញវាមិនត្រូវគេមិនសុខចិត្តទេ...

🔞ពង្វក់ស្នេហ៏អគ្គនាយក🔞Where stories live. Discover now