💧Poďakovanie💧

53 3 1
                                    

Ak ste knihu dočítali až do konca, tak vám neskutočne ďakujem, že ste si ju prečítali a podporili ma. Na konci tejto knihy, takže posledné dve kapitoly som nevedela, čo písať ďalej, tak som to už chílila ku koncu. Vyzerá to ako rýchly spád a ja si to uvedomujem. Ale pomalejší koniec som nevedela urobiť. Určite sa k tejto knížke vrátim aby som ju upravila tak, aby sa dala čítať ale teraz potrebujem trosku oddych od tejto knihy. Ešte raz vám ďakujem. Špeciálne ďakujem isme_naduriz a reginka004 za neskutočnú podporu❤️.

Menší oznamík na koniec:
Pripravujem novú knihu, ktorá sa volá Nebezpečne odlišní. Nájdete ju na mojom profile s týmto obalom:

Pripravujem kapitoly, ktoré budem vydávať asi koncom novembra až začiatkom decembra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Pripravujem kapitoly, ktoré budem vydávať asi koncom novembra až začiatkom decembra. Takže sa máte na čo tešiť.
Tu máte menšiu ochutnávku spoločne s anotáciou:

Ochutnávka: "Teší ma." Podali sme si ruky. Jeho ruka bola teplá narozdiel od tej mojej.

"Tiež ma teší." Zrazu som zacítila niečo, čo som nikdy pri obyčajnom podaní ruky nezažila. Nebola to elektrina ani nič podobné. Bolo to skôr teplo. Teplo, ktoré mi preprúdilo cez všetky žili v mojom tele. Akoby som mala v žilách draka. Keď som sa spamätala, všimla som si ako na nás hovorí Mike, ktorý sa nás snaží odtrhnúť z dívania do očí toho druhého. Pozrela som sa na Reya a ten bol akoby vodou obliaty. A ja zas ako bleskom udretá. To, čo som cítila ja, tak to pravdepodobne cítil aj on. Keď nám ruky oddelil Mike, tak sme sa akoby zobudili z námesačného spánku. Rey si odkašľal a prehrabol si vlasy. Ja som si dala pramienok vlasov za ucho.

Anotácia: Oheň a voda. Protiklady, ktoré sa väčšinou priťahujú. Presne tak, ako Chiara a Rey. Dve nadprirodzené bytosti, ktoré sa náhodne zoznámia vďaka ich spoločnému kamarátovi. V ich svete je zakázané sa čo i len rozprávať s niekym, kto nemá rovnaké schopnosti ako on. Rey a Chiara si padnú do oka ale ich priateľstvo nie je možné. Prekonajú drzé reči okolia a rodičov, ktorý ich stále poučujú o tom, že sa nemôžu stretávať? Vydrží ich priateľstvo naveky tak, ako si sľúbili? Alebo to bude tak silné, že bude z ich priateľstva aj niečo viac?

-Karolína✨

NezastaviteľnáOnde histórias criam vida. Descubra agora