Okulun İlk Günü

606 15 54
                                    


Ben Arya, bu da benim lise günlüğüm. Evimizin yakınında "Billie Eilish Anadolu Lisesi" açılmıştı. İlk öğrencileri biz olacaktık, heyecanlıydım. Billie Eilish'in kim olduğunu bilmiyordum. LGS'de boktan bir puan aldığım için evimin en yakınındaki liseye yerleştirildim ve o lise, bu lise.

Okulun ilk günü gelmişti. Formamı dün almıştım. Formamız sümük yeşili bir sweatshirt idi, üstünde Billie Eilish baskısı vardı. Okulumuz soğuk günlerde takmamız için üstünde Billie Eilish yazan bir bere bastırmıştı. Hepsini satın aldım, okulun en havalısı olmalıydım. Billie Eilish'in kim olduğunu hâlâ bilmiyorum, sanırım ülkemiz için önemli birisiydi..

Okula yürüyerek gittim. İstiklal Marşı töreninden sonra okul zili çaldı. Okul zili bir şarkıya benziyordu, şarkı hoşuma gitti. Sınıfa girince, "Tanrım tam da hayalimdeki okul!" diye bir çığlık attım. Saçını tepeden at kuyruğu yapmış, sakız çiğneyen, siyah deri botlu kızlar bana boş boş baktı. İki boş yer vardı, en arkadaki bad boy çocuğun yanı ve ezik kızın yanı. Bad boy çocuğun yanına geçtim, çok havalı gözüküyordu. Yanına oturduğumda gözlerini fal taşı gibi açıp, "Madem bu cesareti üslendin söyle bakalım xxxtentacion dinliyor musun?" dedi çocuk bana. Nasıl yani yanına oturmanın kuralları falan mı vardı? ve Tentacion da kimdi? "Ee şey, o kim?" çocuk sanki ona küfür etmişim gibi gözlerini açtı. Sinirden deliye dönmüştü adeta! Boğazıma yapıştı. "KALK YANIMDAN, HEMEN!" Sudan çıkmış balığa dönmüştüm. Çocuk o kadar havalıydı ki! Ama maalesef Ezik kızın yanına geçtim ve yüzümde hissettiğim ağır bir darbe ile kendime geldim. Kız bana şamar atmıştı. "Sen ne yaptığının farkında mısın?" dedim gayet sakince. Kız sakızını kocaman bir balon yapıp burnumun ucunda patlattı. "Bak tatlım, Ege benim sevgilim. Onun yanına oturarak büyük hata ettin! Şimdi siktir git buradan..Hah!"

Kıza o kadar gıcık olmuştum ki, ne yapıp edip Ege'yi elinden almalıydım! Kız beni yanından itti ve yere düştüm. Siyah fileli çorabım yırtılmıştı! Tanrım neden bütün felaketler beni bulurdu ki! Koşarak sınıftan çıktım. Eve gidip Billie Eilish ve xxxtentacion'u araştırmaya başladım.

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin