Ege'yi hastaneye kaldırdılar ve bende bütün gün yanında şefakatçi oldum. Doktor Ege'nin penisine çok büyük bir darbe yediğini ve bu darbe sonucu kısır kaldığını ve asla çocuğu olmayacağını söyledi. Ege şok olmuştu, ben de öyle. Ege'nin penisine bir tekme de ben attım ve ondan ayrıldım.Billie Eilish Tarihi ve Bad girl'lük Bilimleri dersinden sınavımız vardı. Bu sınavdan kesinlikle full çekmeliydim! Düşünsene Billie Eilish'i en çok tanıyan kişi olduğumu! Kesinlikle okulun en popüleri olurdum.. Dersime çalışırken saçını tepeden bağlamış at kuyruklu siyah sakız çiğneyen deri botlu file çoraplı kırmızı ojeli kız yanıma geldi ve, "Kopya vermemi ister misin? Eh bilirsin Billie aşkımı en çok tanıyan benim ve sana belki biraz yardım edebilirim, Heh!" sinirim tepeme çıkmıştı! Bu şıllık kendini ne sanıyordu? Tepesindeki at kuyruğunu elimle kavradım ve kızı saçından tutup havaya kaldırdım. Onu sınıfın içinde bir pervane gibi döndürmeye başladım. Kız çığlık attıkça, "Biraz daha bağır şıllıkkk!!" diyerek kahkahalar atıyordum. Kız en son "Billie Eilish aşkına! Yüce İsa seni kutsasın! Ne olur bırak beni!" diye feryat edince onu duvara fırlattım. Yüzü morarmıştı, gidip siyah bir keçeli kalem alıp yüzüne imzamı attım ve dedim ki, "Ah bu şaheserin sahibinin ben olduğumu herkes bilmeli.." öpücük atıp kaçtım. Ben giderken kız kuduruk bir ifade ile yüzüme bakıyordu.
Sınava girdik. Bütün soruları tıkır tıkır yapıyordum ki son soruya kadar. "Billie'nin annesinin kızlık soyadı nedir? (50 Puan)" diğer sorular çoktan seçmeliydi ama son soru hem 50 puan hem de açıkuçluydu ve cevabı bilmiyordum! Kahretsin o ezik kızla o kadar kavgadan sonra 50 alırsam rezil rüsva olurdum. Hemen önümdeki çocuğun boynuna dokundum ve arkasına döndü. "Ayaz! şunun cevabını versene." Ayaz telefonunu çıkarttı ve sorunun cevabına baktıktan sonra bana söyledi. Tanrım! nasıl aklıma telefon gelmemişti..
Sınav bitti, 100 aldım ve ezik Esra 50 almıştı. Son soruyu yapamamış ezik, hah! Galibiyet sevinçlerimi yaşarken Ayaz yanıma geldi ve bunun bir bedeli olacağını söyledi. Anlamadım ve ellerimi iki yana açıp kafamı sağa sola salladım. "Benimle sevgili olmazsan benden kopya çektiğini Esra'ya söylerim!" Esra öğrenirse benimle tüm sene dalga geçerdi! Çaresizce kabul ettim.
Okul çıkışında Ayaz'ın zoru ile arabasına bindim. Arabası öyle havalıydı ki. Radyoda Billie Eilish-Copycat çalıyordu. Ayaz ellerimi tutunca kendime hakim olamadım ve Ayaz'ın dudaklarına yapıştım. Billie Eilish eşliğinde dakikalarca öpüştük. Ayaz gülümsedi ve elime bir kağıt verdi, "0505******* Ara beni :)" yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billie Eilish Anadolu Lisesi
ChickLitBillie Eilish Anadolu Lisesi'ne kaydolan Arya'nın hayatı nasıl kayıyor oynat bakalım