Bugün karne alacaktık. Günlerim boş geçiyordu. Sürtük kızlar da bana bulaşmayınca hayatın heyecanı meyecanı yoktu. Şuanda da bunu dinliyorum, zıplıyor herkes kanguru sanki bu hayatın heyecanı meyecanı yok!Tenefüslerde kantine gidip 38 tane çikolata alıp hepsini tek seferde yiyip diğer tenefüs bir 38 tane daha alıyordum. Kantine gittim ve 38 tane çikolataya param yetmedi?? "Bitch what the fuck!!" diye bağırdım kantinciye. Bana acır gibi bakıyordu. 37 tane çikolata alamam hayır hayır hayır diye ağlarken bir tane çocuk imdadıma koştu. "Selam, ben Kaan.. Ehh şey, istersen 38. çikolatanı ben alabilirim." Sevinçten havaya uçtum ve Kaan'ın boynuna sarıldım. Masaya geçtik ve 38. çikolatamı ona verdim. Ben 37. çikolatamı bitirdiğimde o kendininkini daha yeni bitiriyordu! "Sen hangi sınıftasın?" dedim, tekrar görüşmek isterdim onunla. Gerçekten çok naif bir sesi ve temiz bir yüzü vardı. "9/B'deyim ve sanırım sen de oradasın!"
Kaan ile birlikte sınıfa geçtik. Sınıf hepi topu 30 kişiydi nasıl olur da Kaan'ı tanımazdım! Ah şıllık kızlar ve Bad Boy kılıklı çocuklarla takılmaktan sınıftaki diğer yakışıklıları gözden kaçırmıştım. Kaan tek oturuyordu, ben de. Tek başıma sıkıldığım için yanına geçtim ve sıkıcı karne gününde birlikte o kadar çok eğlendik ki..
Okul çıkışında Kaan'ı durdurdum. "38. çikolata için teşekkür ederim." gülümsedi, "Önemli değil ne zaman 38. çikolatan eksik olursa bana söyle o zaman! Hahaha!" Tam o sırada gökte bir tane kanarya vardı onu izlerken birden kafama sıçtı! "AAAAAA APTAL KANARYA" Kaan gülmüştü, ama hemen beni çeşmeye götürüp saçımı yıkadı, "Kanarya.. şeye çok benzemiyor mu? Kaan ve Arya isminin birleşimine? Kaan+Arya=Kaanarya" çok zekiydi nasıl aklına gelmişti? "Yoksa bu boklu kanarya bir işaret mi dersin?" dedim gülerek. Bişey demedi, yavaşça yaklaştı ve birden dudaklarıma yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billie Eilish Anadolu Lisesi
ChickLitBillie Eilish Anadolu Lisesi'ne kaydolan Arya'nın hayatı nasıl kayıyor oynat bakalım