Ege!

340 7 31
                                    


Araştırmalarım sonucu okulun zil sesinin Billie Eilish-Lovely şarkısı olduğunu öğrendim. Billie ve Tentacion şarkıcıymış. Bütün şarkılarını iPhone 19 XS PRO telefonuma indirdim ve airpodsumu takıp dinleyerek okula gittim. Derse bilerek geç kalmıştım çünkü derse geç kalmak havalıydı. Sınıfa girerken kapıyı tekme atarak açtım ve "Mekanın sahibi geri geldi bebeleri pistten alalım eyy!" dedim. Bütün erkekler bana bayılmıştı ve adeta gözleri ile yanlarına oturmam için bana yalvarıyorlardı. Öğretmen bana bu davranışımın nedenini sordu ve ben de "Bu seni hiç alakadar etmez." dedim sakızımı patlatarak.

Bu sefer Cansu, yani Ege'nin sevgilisi, Ege ile beraber oturuyordu. Ege beni görünce Cansu'yu yanından ittirip yere düşürdükten sonra beni yanına çağırdı. "İşte bu be!" diye sırıttım. Cansu'yu yerden kaldırmak için elimi uzattım ve Cansu tam elimi tutacakken elimi geri çekip saçımı düzelttim. Cansu kudurukluğundan zırlıyordu!

Ege ile dersi dinlemedik bütün ders sigara içip oje sürmekle ilgilendim. Ege de kulaklığından T-Rap dinliyordu. Tenefüste Ege ile bahçeye çıktık. Bahçede otururken futbol oynayan çocukların topu Ege'nin burnuna geldi. Burnu kanıyordu! Ege hiç umursamadan burnunu sildi ve çocukların boğazına sarıldı. "Acımamız yok hiç!" diye bağırdı. Çocuklar korkmuştu kaçışmaya başladılar. "Düşmanlarımız low'sa vururuz low kick!" sanırım bir şarkı sözü söylüyordu! Ama çocuklar anlamadığı için boş boş bakıyorlardı. "Çocuklar bunun neyine özeniyor ki..yeah!" Evet.. hatırladım! İnternet üzerinden özel Bad Girl olma dersleri alırken bu şarkıyı ezberlemiştim. Bu bir Türkçe Rap'in sözleriydi! "Oo ilk seçimim XXL!" Çocuklar Ege'nin deli olduğunu düşünüyorlardı sanırsam. Ege onları bırakmayınca çocuklardan bir tanesi Ege'nin penisine bir tekme attı! Ege öyle bir bağırdı ki bütün okul inledi. Hemen iPhone 19 XS PRO telefonumdan 112'yi aradım.

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin