Elveda Balım

131 2 0
                                    


Bütün gece Ozan'la telefonda konuşmuştuk! Gerçekten hayatımın en güzel 5 saatiydi. Gece saat 4'de yatabildim çünkü Ozan'la sohbetimiz o kadar tatlıydı ki.. Ama sabah saat 8'de kalkmam gerekiyordu, lanet olsun gözlerimden uyku akıyordu.

Okula gittim ve Ozan nöbetçi öğretmendi. Ozan'a bir selam verip içeri geçtim. Onun da gözaltları mosmordu, benim yüzümden uykusuz kalmıştı. Zor ayakta duruyordu.. İlk tenefüste kantine gittim. Ozan'da oradaydı, bir masada tek başına oturuyordu. İki kahve aldım ve Ozan'ın yanındaki boş sandalyeye oturdum. "Al. Uykusuzsun, uykunu açar.." kahvenin tekini ona uzattım. "Teşekkür ederim balım!' öpücük atmıştı, ben de karşılık verdim.

Üçüncü dersimiz matematikdi ve Ozan derse geldi. Dersin ortasında Müdür çatkapı içeri girdi. Bütün sınıf ayağa kalkmıştı. "Oturun oturun, Ozan! benimle idareye geliyorsun!" Ozan korkmuştu, korkulu gözlerle bana baktı ve "Çocuklar ben geliyorum siz testi çözün." deyip çıktı.

Ozan ders sonuna kadar gelmedi, hatta okulda yoktu! Bütün gün merakla oturdum, hiç bir ders girmedi kafama. Eve gidince hemen Ozan'ı arayacakken WhatsApp'dan gelen bildirime baktım. Ozan'dan çok uzun bir mesaj gelmişti!

Arya.. bunu söylemek zor ama.. her şey çok güzeldi. Seni hâlâ çok seviyorum ama maalesef gitmeliyim artık. Müdür- müdür ilişkimizi öğrenmiş ve o yüzden sınıfa baskın yapmış. Senin sınıfından bir öğrenci kantinde videomuzu çekip müdüre göstermiş ve- ve olmuş olanlar işte! Her neyse, müdür hiç bir öğrenci ile böyle yakınlaşamayacağımı söyledi ve beni okuldan attı. Evet, ben artık yokum belki. Ama hâlâ seni seviyorum ama burada bitirmeliyiz. Elveda balım.."

Mesajı okumayı bitirdiğimde gözümdeki gözyaşlarını tutamadım. Gözyaşlarım bir bir telefona düşüyordu, ah neyse ki telefonum su geçirmezdi ;) Ama Ozan yoksa matematikden 100 alamazdım! Bu da demek oluyor ki iPhone 20 PRO'yu anca rüyamda görürüm! Neyse konu bu değil. Ozan.. gerçekten benim her şeyimdi ama burada bitmeliymiş demek ki.. Peki asıl soru şu; Müdüre bizi kim ispiyonladı?

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin