Okula geldiğimde Sude formamız olan sweatshirt'in şapkasını takmıştı. Şapkanın altında da bereyi takmıştı. Hahaha saçını kazıttığını daha fazla belli edemezdi..İlk dersimiz matematikdi. Ozan derste özellikle bana söz veriyor ve sürekli sırıtıyordu. Sanırım dünki kırdığım pot bizi birbirimize daha çok bağlamıştı. Benimle konuşabilmek için fırsat kolluyordu adeta! Verdiği testlerin cevaplarını bana önceden söylüyor ve her testte full çekiyordum. Başarımı gören herkes çıldırıyordu.. Ailem eğer matematikden 100 alırsam bana yeni çıkan iPhone 20 PRO'yu alacağını söylemişti. Ah Ozancığım sağolsun yeni iPhone'um hayırlı olsun!
Okul çıkışında Ozan'ı durdurdum. "Şeyy, Hocam.." diyecekken işaret parmağını kaldırdı ve dudağıma getirip sus işereti yaptı ve konuşmaya başladı, "Bana hocam deme :)" şok olmuştum ama kendi kendime "Anın tadını çıkart Aryaa!" dedim. "Tamam Ozan :) Eh şey.. Bu gün eve beraber gidelim mi?" Gözlerinin içi gülüyordu! İlk defa bu kadar keyifliydi. "Olur, benim arabamla gidelim hatta :)" arabasının kapısını açtı ve içeri girdim. Çok lüks bir arabaydı..
Radyoda "Ezhel-Küvette Sex" çalıyordu. Ozan'a evimin okula çok yakın olduğunu söyleyince arabayı daha yavaş sürmeye başladı, "Yol çabuk bitsin istemiyorum :)" dedi gülerek. Evime gelmiştik. Bana numarasının yazılı olduğu bir kağıt verdi ve inerken yanağıma bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billie Eilish Anadolu Lisesi
ChickLitBillie Eilish Anadolu Lisesi'ne kaydolan Arya'nın hayatı nasıl kayıyor oynat bakalım