Ozan Hoca (?)

142 2 2
                                    


Bugün okula Özgür ile beraber gittim ve Sude'nin bize bakışlarını görmeliydiniz! Ah, bu kızla uğraşmak eğlenceliydi.. Matematik dersine girdik. Matematik dersinden her ne kadar nefret etsem de dersin hocası Ozan Hoca'ya bayılıyordum. Kıvırcık saçları esmer teni ve uzun boyu ile beni benden alıyordu. 20 yaşındaydı, ilk öğrencileri bizmişiz :) İğrenç matematik dersine sırf Ozancığım için katlanıyordum.

Derste Özgür'ün yanına oturdum. Bütün dersi gülüşmelerimiz ve dedikodularımızla kaynatırken Ozan bana sert bir şekilde bağırdı. "ARYA!" Bağırırken o kadar seksi oluyordu ki.. Yanlışlıkla, "Söyle haşin erkeğim n'oldu?" dedim ve pişman oldum. Özgür bana garip bir şekilde baktı. Tüm sınıf gülüyordu. REZİL OLMUŞTUM! Ama Ozancığım bozuntuya vermedi, hatta tebessüm etti ve sakince devam etti. "Sen, kalk ordan Sude'nin yerine geç. Sude de senin yerine gelsin. KAHRETSİN! Sude Özgür'ün yanına geçmemeliydi..

Eşyalarımı toplayıp Sude'nin sırasına, yani aslında eskiden benim olan sırama geçtim. Bok gibi osuruk kokuyordu. KAHRETSİN! Bu iğrenç sürtük ben gelmeden önce buraya osurmuştu.. En pahalı parfümümü çıkartıp beş fıs sıktım ve bütün ders Sude ile Özgür'ün gülüşmelerini izledim..

Tenefüste yanıma geldi ve pişkin pişkin, "N'oldu pek bi halin yok istediğin gibi olmadı mı? Haşin erkeğin gözünün yaşına bakmadı mı?" dedi. Gözlerim dolmuştu. Ardından sakızını kocaman şişirdi. Sakızı elimle kaptım ve alıp saçına yapıştırdım. Ardından tam bir sürtük kahkahası patlattım. Ağlamaya başladı ve sakızı çıkartmaya çalıştı. "Boşuna uğraşma sürtük, saçını kazıtmak zorunda kalacaksın.." Daha çok ağlamaya başladı ve bağırdı, "HAYIR! BU SAKIZI SAÇIMDAN ÇIKARTACAĞIM! KAZITMAYACAĞIM!" dedi. "Aynen öyle olur canım aynen hadi kolay gelsiin." dedim ve saçımı savurup topuklu ayakkabılarımı yere vurarak dışarı çıktım.

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin