Aah bana sakın dünden bahsetmeyin! Berbat bir gündü! Annesi geldikten sonra ne mi oldu? Bağırıp çağırdı! Beni saçımdan tutup yerde sürükleyerek evden attı ve Çınar'a bağırma sesleri sokağın başından beri duyuluyordu. Akşam Çınar bir mesaj attı ve annesinin onu okuldan aldığını ve annesinin, Billie Eilish Anadolu lisesindeki bütün kızların benim gibi şıllık olduğunu ve onu o okula kızlarla öpüşsün diye göndermediğini söylemiş. Ne yalan söyleyeyim Çınar gibi bir fırsatı kaçırdığıma üzüldüm. Her ne kadar Lale'yi kıskandırmak için çıksamda, ona yavaşça aşık oluyordum gerçekten de.. ama her şey başlamadan bitti.Okula gittim ve sanırım sene başından beri benim yüzümden iki kişi okuldan ayrılmak zorunda kalmıştı. Ozan ve Çınar.. Lale Çınar'ın neden gelmediğini bilmiyordu, Esra ile konuşurken duydum. Yanına gittim "Hey sürtük! Çınar'ın nerede olduğunu söylememi ister misin?" Lale şaşırmıştı. "S-sen nereden biliyorsun onun nerede olduğunu?" dedi, korktuğu zamanlarda hep kekelerdi. "Tatlım gel anlatayım :)" dedim sakızımı patlatarak. "Çınar'ın evine ders çalışmak için gittiğimizde annesi bizi öpüşürken yakaladı- ah evet öpüştük çünkü sevgiliydik her neyse ardından annesi sinirlendi ve Çınar'ı okuldan aldı. Karma is a bitch baby muahh :* Sen Ozancığımı okuldan yollarsan ben de Çınarcığını önce elinden alır sonra okuldan yollarım hadi bakalım daha bulaşma banaa bye!" arkamı dönüp at kuyruğu saçımı bir sağa bir sola sallayarak dışarı çıktım. Aklımda kalan son şey Lale'nin dehşet verici suratıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billie Eilish Anadolu Lisesi
Literatura KobiecaBillie Eilish Anadolu Lisesi'ne kaydolan Arya'nın hayatı nasıl kayıyor oynat bakalım