Özgür

144 5 4
                                    


Bu gün yine lanet okula gidiyordum! Her sabah annem beni uyandırdığında, "FUCK SCHOOOOOOOL" diye bir çığlık atıyorum. Her neyse okula gittim ve Esra'yı Ayaz'ın kucağında görünce kusmak için tuvalete gittim. Ayaz gibi bir pezevenki nasıl olur da severdim ki zaten! Ders zili ile sınıfa girdim ve kendi özel sıramda başka bir kız oturuyordu! "KALK YERİMDEN ŞILLIK!" diye bir çığlık attım ve okul inledi. Ama o şıllık kalkmadı ve pişkin pişkin gülerek saçları ile oynadı. Lale arkamdan yaklaştı ve beni kendisine çevirdi, "Kankama bulaşma." Derin bir nefes alıp saçımı sağa yatırdım, "Kankana yaklaşan yok tatlım :) Ama sanıyorum ki Sude beni çok seviyor ki benim sırama oturmuş!" Sude ayağa kalktı ve Lale'nin koluna girdi, "NEREDEN SENİN SIRAN OLUYOR SÜRTÜK!" dedi. Gerçekten bu kız kafayı yemişti! O sırayı hocalar bana özel olarak getirmişti! Bunu sen istedin, dermiş gibi bir yüz ifadesi takınıp Özgür'ün kucağına oturdum, Özgür Sude'nin sevdiği çocuktu. Özgür bu durumdan zevk almış gibi gözüküyordu, saçlarımı okşadı. Sude kudurukluğundan zırlıyordu! Lale Sude'nin yanına oturdu ve onu sakinleştirmeye çalıştı. Ben de Özgür'le birlikte Sude'yi kudurtuyordum.

Okul bitince bisikletime binip eve gidecekken Özgür yanıma geldi, "Bugün neden öyle yaptın? Yani.. kucağıma oturdun ya.." utanmıştı, biraz da kızarmış. Sude'yi kıskandırmak için deseydim olmazdı, en iyisi çünkü seni seviyorum diyerek onunla sevgili olmak ve Sude'yi iki kat daha fazla kudurtmak!

—Anlasana aptal! Aşığım sana..

—Ne? Gerçekten mi? Ar-arya b-ben seni ilkokuldan beri seviyorum!

İlkokuldan beri derken ne demek istemişti? Özgür'le bu sene tanışmıştım ne saçmalıyordu? Yoksa Özgür, ilkokulda sevdiğim Özgür müydü!?

—Özgür, biliyor musun? Bende seni ilkokuldan beri seviyorum..

Dudaklarıma yapıştı ve yağmur şiddetini arttırdı. Yağmurun altında saatlerce öpüştük. Şemsiyem olmadığı için aynı şemsiyenin altına girdik ve beni eve kadar götürdü.

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin