Çınar

95 2 0
                                    


Çınar sesi dinleyince duyduklarında inanamadı, bana sarıldı ve onu bu şıllıktan kurtardığım için teşekkür etti ve bir şey daha rica etti. "Ee şey, Arya.. eğer istersen yanıma oturabilirsin.. Artık Lale ile oturmak istemiyorum! O senin yerine oturabilir bence.. değil mi?" Çınar haklıydı, Lale gibi bir şıllıkla oturmak istememesi gayet normaldi. Hem Çınar ile yakınlaştığımı gören Lale daha çok kuduracaktı..

Lale gözyaşları dinince sınıfa geldi ve eşyalarının benim yerimde olduğunu, benim de onun yerinde olduğumu görünce olayı çaktı ve yerinde tepinmeye başladı. Bu sefer bende Sude'nin taktiğini uygulayıp kalkmadan önce oraya osurmuştum. Lale aşk acısının üzerine bir de osuruk kokusu ile savaşacaktı!

Bu arada Sude artık şapkasını açıyordu, yani artık peruk takıyordu hahaha! Çınar ile sohbetimiz tatlı ilerliyordu. Birbirimize Billie Eilish ile ilgili sorular sorup bilmediklerimizi de öğreniyorduk. Çınar'ın Bad Boy yazan bir bilekliği vardı, ah çok havalıydı ve benim üstünde bad girl yazan kolyem ile çok uyumluydu. Fizik dersinde çok kötüydüm ve Çınar her fizik dersinde 100 alıyordu. Ondan bana fizik çalıştırmasını istedim ve bu akşam okul çıkışı onun evime gelmemi, beraber fizik çalışabileceğimizi söyledi.

Çınar'ın evine beraber gittik, evi yakındı. Odası küçük ve sadeydi. Ama çok güzel kokuyordu ve her yerde Billie Eilish ve Tentacion posterleri vardı, aynı benim odam gibi. Ders çalışırken Çınar saçlarımla oynuyordu, sanki bir şey söylemek istiyormuş gibiydi. "Çıkar hadi ağzındaki şu baklayıı!" dedim. "Neyi?" dedi, anlamamıştı. "Ne söyleyeceksen söyle hadii!" dedim. "Arya, benimle çıkar mısın?" ÇOK ani olmuştu, ona da aynen böyle dedim. "Çok ani oldu.." eliyle yüzüne vurdu, "Off aptalım ben.." üzüldüğü için üzülmüştüm, "Değilsin, teklifini kabul ediyorum :)" Birden belimden tutup beni çekti ve öpüşmeye başladık, annesi odaya gelene kadar.

Billie Eilish Anadolu LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin