2.szösz

84 5 0
                                    

-Az előbb mondtad meg az úr is! Sokkolódott le Lily Potter.
-Valamit igen félre hallhatott Potter professzor. Nem hangzott el itt ilyen! mondta Harry tetetett nyugodsággal.
-De... De... De... - folytatta tovább a zokogást a professzor.

Potter professzor jött le a lépcsőn.

-Lily az árvaházból szóltak, hogy találtak valamit!mondta szinte izgatottan a professzor.-Mi a baj?

-Rohanok. Semmi. Vetett egy utolsó pillantás az ifjú Pitonra, majd férje után sietett.

Lily Potter szemszöge

Az árvaházba érve. Felkísértek az igazgatóhoz. Nagyon aggódtam a fiamért. Még az ajtóban eszembejutott pár emlék Harryről amin James kiabál vele, ezt nem szabadott volna hagynom.

-Jöjjenek megtaláltuk az adatlapját az ifjú Harrynek. Nézzék meg nyugodtan.

Amikor ránéztem tudtam kinek az aláírása van rajta. Névszerint: Perselus Tobias Piton. Szerencsére James nem tudta kiolvasni.

-Kinek a neve van itt? Kérdezte meg a férjem.

-Perselus Tobias Piton. Mondta nyugodt komolysággal.

-Az nem lehet, hogy a fiamat Pipogyusz nevelte fel. Nevetett kínjában James.

Fejbe vágtam. Nem volt felkészülve a támadásomra ezért elesett a székből.

-Megmondtam, hogy ez lesz, ha még egyszer  így hívod.

-Jól van na! De akkor is, sértegettem a fiam, meg, Lily mi van, ha, ha Harry a kiválasztott. Esett kétségbe James Potter.

-Gondolj bele a könyv amit olvastam az... Folytatta volna James.

-Te olvastál?! Nevettem  el magam.

-Kac kac kukac... De nem ez a lényeg, amint mondtam a könyv a gyilkos átok esetleges túléléséről szól és, ha valaki valamilyen módon túléli egy villám alakú kis sebhelyet okoz, és a fiaink közül Harrynek volt villám alakú sebhelye....

Sziasztok itt az új rész

Új kezdetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin