▫️1.kapitola ▪️

1.2K 20 2
                                    

Koukám z rozbořeného hradu ven na rozbořilé nádvoří a vidím že tam Neville chodí a pak že z lesa přichází.. SMRTIJEDI vstala jsem a šla ven taťka šel hned za mnou když jsme došli k Nevillovi za námi jsem slyšela že šli za i ostatní „Koho.. To Hagrid nese.. Kdo to je Neville?! "zeptala jsem se a taťka mě chytl za ruku ze začátku jsem nechápala proč ale pak „Harry Potter je mrtví" zařval a začal se smát pán zla „Néé " zakřičela jsem a chtěla jsem běžet za ním ale táta mě držel do očí se mi valily slzy „Ty hloupá holkou Harry Potter je mrtví od nynějšího dne vložíš svou víru ve mně..." začal se tam smát a smrtijedi s ním pak tam eště 3× krikl „Harry Potter je mrtvý " to jsem psychicky nedávala „Předstupte a připojte se jinak zemřete! "řekl na nás nikdo se nepohnul ale pak Malfoyovi začali mluvit na Draca a ten šel pak popošel i Neville ale ten chtěl jen něco říct „Nevadí že je Harry mrtví lidé umírají denně přátelé, rodina... Jo ztratili jsme Harryho ale je s námi tady a ukázal si na levou stranu hrudníku taky Fred, Remus, Tonksnová všichni. Nezemřel zbytečně ale vy ano nic nevíte Harryho srdce tlouklo pro nás, pro nás všechny, tohle není konec! " a jakmile dořekl z klobouku vytáhl meč v tom se Harry vymanil z Hagridovi náruče já jsem začala být šťastná zase se svět změnil v krásný, Harry vyslal zaklínadlo na hada a pak běžel dál taťka mě víc chytl se slovy „Aby tě nenapadlo zase za ním běžet" řekl a začali mu cukat koutky no jo minulý rok o Vánocích jak sem za ním vyběhla do pole za Bellatrix. Harry pak běžel do hradu a Voldemort za ním já jsem šla stejně jako ostatní bojovat se smrtijedy no měla jsem tu čest se postavit samotné Bellatrix ta na mě vyslala smrtící kletbu ale naštěstí jsem vytvořila ochranný štít aspoň k něčemu byly hodiny Černé magie. To vyprovokovalo mamku já jsem tedy šla stranou přede mě si stoupl taťka s Georgem a za mnou bojovali Bill s Fleur a Percy. Mamka začala bojovat bylo to úžasné naštěstí ji porazila pak jsem pomáhala Lence s nějakým smrtijedem kterého jsme porazily, z okna jsem zahlédla něco černého no takhle lítají/přemístují smrtijedi koukla jsem opět na nádvoří a tam se z té černé koule rozletěly dvě těla po chvíli jsem poznala Harryho a Voldemorta ti vyslali kledby Harry Expeliarmus a Voldemort smrtící kletbu ty se střetli po chvíli přestali ale po chvíli začal souboj na novo to už sem nebyla jediná která se koukala ven. Pak Voldemort se nějak prohnul odhodil hůlku tu chytil Harry a pak zařval a rozletěl se na několik kousíčků a ty se pak ve vzduchu rozplynuly. On to dokázal zbavil svět zla všichni jsme za ním vyběhli a začali oslavi no aspoň u nás mladých pak jsme šli dovnitř kde byl čaj a sestry aby nám zahojily rány. Ukázali se i Ron s Hermionou. Všichni jsme si začali mžourat oči oni dva se drží za ruce! Šli někam i s Harrym a já pomáhala prvním ročníkům aby se z toho vzpamazovali. Po chvíli se ti tři vrátili a já jsem šla s Harrym na školní pozemky tam jsme si sedli k vrbě kde jsme se na Brumbálově pohřbu rozešli já jsem mu ošetřila všechny rány co šlo tak i zmizelo a po některých zůstali jemné jizvy pak už jsme jen seděli a hleděli si do očí po chvíli jsme se začali líbat a to jsem slyšela „To je teď uvidím všude se muckat? ". „Rone nech toho to samý teď můžou říkat i oni." „Vždyť je to moje sestra a můj nejlepší kámoš " a už jsem byla doma Ron s Hermionou chtěli asi jít ale to jsme už přerušili náš krásný polibek a šli za nima „Mamka chce ať jdete s námi" vypadlo ze mě směrem k Harrymu s Hermionou protože Ron je bohužel bratr. Oba souhlasili a šli jsme k ostatním. Tam nás všechny mamka několikrát objala. George brečel ani se mu nedivím. Poté jsme se přemístili domů kde šli všichni kromě mě, Hermiony a Fleur prohledat dům. Nikdo tam nebyl ale byl tam pořádný bordel mamka to spravila jedním Reparo vešla jsem do svého pokoje a nevěřila že toto je můj pokoj byl tam tak ztrašný bordel slyšela jsem Percyho jak říká „Eště že si svůj pokoj zamykám " šla jsem k němu on otevřel a zaječel jak holka měl tam větší bordel než já. Mamka začala rozdávat příkazy ti co nebyli v koupelně tak uklízeli dům já jsem šla do koupelny jako první a do té dolní šla Hermiona a tak to šlo dál okolo jedenácté jsme byli všichni čistí a dům byl v pohodě. Mamka dala na stůl zeleninovou polévku. A šli jsme spát Harry šel k Ronovi a Hermiona taky. Po chvíli jsem ucítila že si někdo sedl ke mně na postel. „Ginny můžu spát u tebe? Ron chrápe a Mia mluví ze spaní a navíc bez tebe už nedám ani ránu " dořekl a já zvedla peřinu v gestu ať si lehne a je zticha jinak sem vlítne mamka. Přitulili jsme se k sobě navzájem ale pak už jsem to nevydržela sedla jsem si obkročmo na Harryho a spojila naše rty líbali jsme se dlouho krásně chvíli romanticky a chvíli dravě Merline já ho miluji pak přerušil náš polibek „Ginny co to zkusit znova? " já jsem byla nadšená místo toho jsem mu vrhla okolo krku a on to pochopil „Beru to jako ano" řekl a začali jsme se zase líbat když v tom jsme slyšeli dunivé kroky otevřeli se dveře do mého pokoje. Honem jsem z Harryho slezla a lehla vedle něj přítulila se a oba jsme dělali že spíme byl to Ron něco si začal mrmlat a zase odešel zase jsem si sedla na Harryho chvíli jsme si povídali ale spíš jsme se líbali pak už jsem začala zívat tak jsme si lehli já jsem byla k Harrymu zády a on ležel čelem ke mně a držel si mě jako plyšáka už nikdy nebudu usínat bez něho!

1010 slov. Je tu nový příběh protože Hinny story není nikdy dost ☺️.
Tess🍭

Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️Kde žijí příběhy. Začni objevovat