Przesłuchanie wyznawców Atuy i kontynuowanie śledztwa

227 15 20
                                    

A więc nasz kochany detektyw i szczurek poszli do burdelu szukać Himiko i Tenko.
Zamiast normalnego budynku ujrzeli monokume ze skrzydłami, który zjada schody. Gdy Monokuma(ze skrzydłami) zauważył detektywa, odleciał. Saihara i Kokicz poslzi dalej. Pod gruzami budynku zauważyli Tenko, Himiko i Angie grające w Uno. Tenko oczywiście była przylepiona supermegaultrasupersuperultra mocnym klejem do Himiko, a Angie modliła się do Atuy aby wygrać. JEDNAK nie spodziewamy zwrot akcji, MENEL STASIU zabrał karty Himiko i wypowiedział zaklęcie dzięki, któremu Himiko zamieniła się w ziemniaka.

-Eeee- Powiedział Shuichi.- Przesłuchanie.... No.... Ten.... Mleko...

-Pakować wszystkie dowody do wora.- Powiedział stanowczo Kokichi, a Angie wyciągnęła jakiś stary paragon z maka.

Shuichi wyciągnął lampe z gaci K0k1cZ4 i zaczął świecić po ryjcach wyznawców.
- Co wiecie ja temat zaginionego mleka z lidla?- Zapytał Shumai, a Himiko wzięła mąkę ukradzioną Kirumi i powiedziała:

-✨M A G I A✨- A następnie znikła.
Shuichi popatrzył na dwóch innych wyznawców. Oni popatrzyli raz na Shuichiego, raz na Kokichiego, raz na emo detektywa, raz na Kokichirg0 gryzącego patelnię.

-Takn't- Powiedziały, a później przyjżeli się Kokichiemu. Wyglądał jak upośledzone dziecko.

-Ok wiemy.- Powiedziały.- Uciekło-

Nagle objawił im się Avocadoboi i zaczął mówić o tym jak bardzo nienawidził Shuichiego. Avocadoboi oberwał od lilStalina patelnią.

-Nikt nie będzie mi tu obrażał Mojego Onii chan senpaia przyszłego męża husbando emo detektywa.- Powiedział Kokichi.

-yyyy ok. Wracając... Chodzi o mleko z lidla które kupiłem dwa dni temu. Jesteście podejrzanymi.

Tenko i Angie nie zrozumiały z tego nic. Tenko gryzła zgubionego buta Himiko.

-ok. Spenetrujemy wasze mieszkania.
(Ale później przypomniał sobie, że ich mieszkanie to burdel. Budenek był cały w gruzach.)

-Też kiedyś kupowałam mleko w lidlu. Znikło po 11037 sekundach. Miałam je przeznaczyć na ofiare dla Atuy.

Shuichi popatrzył na nią jak na księdza w kościele o 5 rano.

-To może Tenko?- Spytał Kokichi.
Tenko tylko razem z patelnią Kirumi siedziała i namierzała cel na Szczura.

Ciąg dalszy nastąpi...

c1eK4W3 c0 s13 st4N13 w N4St3pN3j cZ3śĆ1 hmmmmmmm....


Saiouma // Dlaczego ty jeszcze żyjesz?!💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz