Złodzieje waifu detektywa

164 12 16
                                    

Po nie udanym przesłuchaniu Shuichi i K0kich1 wybrali się do Himiko na chate. Himiko została przyłapana na tworzeniu rytuału z krwi mugoli. Chciała zrobić drugiego Voldemorta ale jej coś nie wyszło. Deteltyw i jego szczurzy "pomocnik" wycogali się w miejsca zdarzenia. Kokichi miał już dzwonić na psy ale Shuichi postanowił zamknąć drzwi o wejść jeszcze raz do domu Himiko. Weszli jeszcze raz i zobaczyli normalną Himiko. Mały potter chciał już uciekać ale szczur odgryzł jej rury (ja naprawdę nie wiem). Mały potter się poddał i oddał się blasku lampy Shuicha z biedronki za 3 zeta.

- Co wiesz o moim mleku z lidla. Kurna mija już 3 dzień szukania a nadal się nie znalazło.

- tak.-Odpowiedziała z powagą Himiko.

- Zamknąłem Tenko w piwnicy.- Powiedział Kokichi.

-AAAAA DOBRA MÓWIĘ- krzyknęła Himiko i zaczęła mówić całą historię.- A więc razem z Tenko i Angie poszłyśmy na stowarzyszenie Atuy. Śmiesznie bo k1b0 sis zepsuł i odwołano, a później poszliśmy do lidla i spotkaliśmy Ciebie.- Skończyła potter.v2 i kontynuowała rytuał.

Shuichi oczywiście nic nie ogarnął i patrzył się bezsilnie na Kokichiego. Kokichi tylko spojrzał na detektywa z lenny i się odwrócił.
(Czy on zawsze musi być taki zboczony XD?) Nagle przyszła Tenko.

- :) - Wyraził Szczur patrząc na wkurzoną Tenko. LesbWaifu wzięła patelnię zza pleców i wypowiedziała jakieś pojebane słowa. Nagle zadzwonił telefon Shuichiego. Shuichi odebrał, a z telefonu wydobył się głos Tsumugi.

-Idziesz ze mną oglądać H3nta1e?- Zapytała cosplayerka.

-Nie sory mam śledztwo.

-W takim razie upiję twoją Waifu twoim mlekiem.

Shuichi z prędkością światła pobiegł do nory Tsumugi i zobaczył Shirogane, która dusi mlekiem... Chwila było to truskawkowe. Shuichi mógł to uznać już na fałszywy alarm ale...body pillow Zero two... Detektyw się rzucił na cosplayerkę. Tsumugu przyznała Angie a ona wezwała Avocadoboia. Avocadoboi rzucił w K0kich13go avodaco, a kokicz sobie zemdlał. Saihara wyrwał Tsumugi body pillow i zaczął uciekać oknem. Nagle Angie zesłała z nieba spadające awokado co jebneło Shuicha ale się uchronił poduszką. Body pillow jest przydatne.

Autorka jest głodna.

Saiouma // Dlaczego ty jeszcze żyjesz?!💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz