Esma_1306 bu bölümü sana ithaf ediyorum 🌼
İyi okumalar.
🍁🍁
Üstüme formalarımı giyerken bir yandan da sinirleniyordum. Sabah sabah okul mu olurdu ya Allah aşkına siz söyleyin!
İğrenç formamızı giydim ve çantamı son bir kez kontrol ettikten sonra sırtıma aldım. Son bir kez kontrolden dediğim kulaklık ,telefon ve şarj aletimdi ha , sakın yanlış anlamayın.
Odamdan çıkıp mutfağa girdim. Dolabı açtım,içindekilere göz attım ve geri kapattım. Dolapta kola, çikolata yoksa benim için boş demekti.
Dün gelip mutfak masasının üstüne attığım anahtarımı elime aldım. Ve dış kapıya çıktım. Telefonu ve kulakığı çantamdan çıkardım ve elime aldım. Otobüs durağına kadar önümde iki şarkılık yol vardı. Kulağıma kulaklığı taktım ve yola koyuldum.
~
Son dersim bitesi olmuştu. Ve ben stresten tırnaklarımı kemiriyordum. Çünkü bugün bi amacım vardı. Bu yüzden dersin hemen bitmesi gerekiyordu. Keşke biri benim için yangın alarmına falan bassaydı ama nerdee?
Sonunda ders bitmişti ve ben gayemi gerçekleştirmek hızlıca yürüyordum.
Okuldan sonra onu takip edeceğim için dış kapının oraya pusmuştum. Her zaman ki gibi yanında bir kızla dışarı çıkmıştı. Nedense hiç şaşırmamıştım...
Sonrasında 20 dakika boyunca yürüdüler el ele . Ben de yürüdüm. Beni görmemeleri gerekiyordu haliyle aramızda 15 metre falan vardı. Bir müddet daha yürüdükten sonra sonunda durdular. Kız, Emir'i yanağından öptü ve hemen sağında bulunan eve girdi. Emir de tek başına yürümeye devam etti . Evine giderdi artık sanırım. Sonunda asıl onu takip etme amacıma ulaşmıştım. Onun evini öğrenecektim.
Biraz daha yürüdükten sonra küçük bir hediyelik eşya mağazasına girdi. Küçük, ve tatlı bir yere benziyordu. O an amacımı unuttum ve bende içeri girdim. İçerdeki herşey birbirinden güzeldi. Kar kürelerinden anahtarlığa, müzik kutularından tutun aklınıza hangi hediyelik eşya gelirse hepsi vardı.
Hemen sol tarafımda bulunan rafın önüne geçtim. Karşımda onlarca anahtarlık vardı. Güzellikleri beni etkisi altına almıştı bile. Hepsini almak istedim. Her gün birini kullanırdım ne güzel. Ama boşa para harcamamam gerekiyordu. Çünkü biliyordum ki benim hayal edip gelecekte yapacağım şey bu anahtarlıklardan katbekat daha güzeldi.
Sol alt tarafta bulunan azönce görmediğim anahtarlıklara kaydı gözlerim. O da diğerleri gibi harikaydı. Ama onları diğerlerinden farklı yapan bişeyler vardı. Onlar çiçek şeklindeydi ve hepsinin için de bir harf yazıyordu.
Eğilip arkalarına doğru baktım. İçinde 'E' harfi olan çiçeği aradım. Ve buldum. Biraz arkada olduğu için almam biraz zor olmuştu ama olsun. Onu almıştım. Hemen kasaya gittim ve fiyatını ödedikten sonra dışarı çıktım.
Kısa sürede eve gelmiştim. Eve! Gelmiştim! Allah kahretsin eve gelmiştim. Onu takip ediyordum ama ben eve gelmiştim. Amacımı unutmuştum. Güya onun evini öğrenecektim.
Artık bugün geçmişti. Yarın tekrar takip ederdim.
Telefonumu elime aldım ve whatsApp'tan bildirim geldiğini gördüm. Muhtemelen sınıf grubundan gelmiştir diye düşündüm ama yinede baktım.
Miraç: 👋
Siz: 👋
Normalde instangramdan konuşuyorduk ama sinemaya gittiğimiz gün numaralarımızı almıştık.
Miraç: N'aber
Siz: iyi senden
Miraç: Aynı bende
Miraç: Bugün seni gördüm.
Siz: Aaaa nerde?
Miraç: Emir'in hemen arkasında
Miraç: Unuttun zannetmiştim :/
Siz: Bende öyle zannetmiştim. Ama değilmiş.
Siz: En nefret ettiğimde bu zaten. Tam unuttum diyorum. Kendimi onu düşünürken buluyorum. Yapmamalıyım diyorum, sevmemeliyim diyorum. Ama seviyorum,unutamıyorum. Her geçen gün sevgim artıyo sanki
Miraç: Sana yaptığı onca şeyden sonra bile mi ?
Siz: Bana yaptığı onca şeyden sonra bile
🍁🍁
Çiçeklerim, çok beklettim sizi biliyorum ama içimden gelmedi. Bundan sonra haftada bir bölüm atacağım.
Sizleri seviyorum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN GÜL YETER #TEXTING# Tamamlandı
ChickLitTamamlandı Bazı şeyleri görmek için gözlerinize ihtiyacınız yoktur. Kalp gözünüzlede herşeyi görebilirsiniz.