Neydi bu şimdi. Neden yaptı ki böyle bir şey. Beni sevdiğinden mi? Bir insan neden birini bu kadar masumca öper ki sevmiyorsa. Neden ya neden?
Tae: B- ben gerçekten çok özür dilerim Jennie. Ama bi-bilmiyorum işte. Belkide ilk öpucüğündü bu, ben aptallık ettim. Çok özür dilerim.
Maalesef ki değildi. O pislik Kai yüzünden ilk öpücüğüm ondandı.
Jennie: Bizi ne zaman çıkarıcaklar ki acaba?
Konuyu değiştirmeye çalışıyordum. Hem ben çok utanmıştım. Hem onunda utandığını hissetmiştim. O da ne yapmak istediğimi anlayıp bana cevap verdi.
Tae: Sen niye kızları aramıyorsun?
Jennie: Aa doğru neden daha önce aklıma gelmedi ki.Basiretim bağlanmıştı onun yanındayken. Odaya ilk girdiğimizde bile heyecanlanmıştım. Onun için kızları aramak aklıma gelmemişti.
Telefonu alıp Rose’ yi aradım. Birkaç saniye bekledikten sonra telefonu açtı.
Jennie: Ablacım...ne demek nerdesiniz...kaç saatir gelmiyoruz insan bi merak edip aramaz mı...iyi peki biz kilitli kaldık benim odamda gelin sizde artık hadi...peki görüşürüz.
Taehyung merakla yüzüme baktı.
Jennie: Akıllarından çıkmışız.
Tae: Sohbetleri iyi ilerledi demek ki.
Jennie: Herhalde ama ablasıyım ben onun olur mu yani böyle.
Tae: Haklısın benimde odun bir kardeşim var bende onun aklına gelmedim.Dediği şey beni gülümsetmişti. Sempatik bir kişiliğe sahipti. Sanki uzunca bir konuşmaya girsek bile hiç sıkılmadan onu dinleyebilirdim. İnsana iyi gelen biriydi.
Tae: Nerde kaldılar ya!
Jennie: Cidden iki adımlık yer sonuç-Kapı açılıp içeri Namjoon hyung girdi.
Namjoon: İyi misiniz?
Tae: İyiyiz iyiyiz de unuttunuz bizi.
Namjoon: Evet haklısınız hadi biz gidelim artık. Sizede iyi geceler.
Jennie: İyi geceler.Diğerleriyle de vedalaştıktan sonra kızlarla beraber kendimi koltuğa attım.
Lisa: Ee unnie bize kızmadın dimi?
Jennie: Yok kızmadım. Ama aklıma bir soru takıldı.
Jisoo: Neymiş bizede söyle.Üçü birden sırtlarını dik pozisyona getirdiler. Bu hareketlerine şaşırsam da aldırış etmedim.
Jennie: Winnie the Pooh’ yu izlediniz mi?
Sorum karşısında şaşırdılar ve Lisa gülerek cevap verdi.
Lisa: Yani ben izledim de ne alakası var şuan?
Rose: Evet hatta biz Jisoo unnie ile izlemiştik. Ama hakikaten ne alakası var?Jisoo unnie Rose’ yi onaylandı.
Jennie: Aklımda bir tane cümle kaldı da o yüzden sordum.
Jisoo: Hangi cümle?
Jennie: ‘Gün gelirde beraber olmazsak, beni kalbinde sakla. Sonsuza kadar orda kalırım.’Bir çizgi film için oldukça anlamlı bir cümle.
Jisoo: Bizim Jenduekimiz aşık olmuş galiba.
Evet aşık oldum hemde en mükemmeline. Kendimi aşka inanmıyorum diyerek bir daha bırakılmaktan koruyordum aslında.
Çok kez bırakıldım, çok kez ayrılık acısı çektim. Artık yeter, bu son şans kendim için. Eğer Taehyung’ a açılmazsam bir daha asla mutlu olamıycakmışım gibi geliyor. Son şansımsın Taehyung.
×∆∆∆∆∆×
İkinci kere gece bölüm atıyorum. Aslında bu bölümden sonra ara verebilirim. Çünkü bilmiyorum hxoaabzskak. Yani bu yıl cidden çok garip bir yıl oldu. Bende bir karar aldım 31 Aralık’ ta bir şeyler gelicek🤭. Zaman akıyor bakalım neler olacak. Umarım bölümü beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, siz çok seviyorum 🖤💜🖤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|°Winter Break°|{ taennie}
Fanfic"Yelkenimi senin rüzgarınla doldurdum sen benim yaşam kaynağımsın." bana daha da yaklaştı. " Sen gelsene biraz " beni belimden tuttu ve... ~Shipler~ Taennie💜 Namsoo💙 Liskook💛 Lorense💚