Blijf.

413 6 0
                                    

Ze lopen verslagen weg. "Net als een hond met zijn staart tussen zijn benen." Zeg je tegen jezelf met een lach. Je opent de deuren van het toneel, gaat direct backstage en kijkt vrolijk toe hoe Tom acteert en je stiekem knipogen geeft als hij tussendoor backstage komt met pauzes. Je wilt jezelf soms nog wakker knijpen. Tom vindt je leuk... jou! De hemel moet de volgende man helpen die je hart probeert te stelen. Niemand zou kunnen tippen aan hoe Tom jou laat voelen. Je had al eerder een aantal relaties, en ja, vele van hen eindigde bitterzoet. Al werd het uiteindelijk meer bitter dan zoet. Het is gewoon fijn om te weten dat je nu eindelijk eens goed wordt behandeld. Man! Sommige mannen kunnen zo stom zijn, de dingen die ze doen om te bewijzen hoe sterk of slim ze zijn bewijst juist hoe dom ze zijn. Maar tussen al die rotte stenen, is het een fijn gevoel om te weten dat je nu een diamant gevonden hebt. "Hey, y/n." Het was een van die idiote meiden-figuranten. "Hoi, Ava." Zeg je op een vriendelijke toon. Het blonde meisje had doordringende blauwe ogen en een wipneus, precies dat bij haar karakter past. Ze praat nooit met je, alleen wanneer ze iets nodig heeft. "Weet jij met wie Tom aan het daten is? Ik heb gehoord dat jij zijn assistente bent." "Waar heb je dat gehoord?" Van de regisseur. Ik hoorde haar praten door de telefoon op haar kantoor. Dus? Weet jij wie het is?" "Ik heb geen idee. Tom praat niet zo veel tegen me, alleen als ik boodschappen voor hem moet halen. Ik heb hem nog nooit met een vrouw gezien." "Oh. Nou, als hij dan toch niet met die mysterieuze vrouw samen is, kun je dan regelen dat ik met hem kan praten?" "Uhm... Ik denk het niet." "Kom op, trek aan de touwtjes voor mij, alsjeblieft. Vijf minuten met hem in zijn kleedkamer is alles wat ik vraag." Ze schuift een briefje van 50 euro onder je neus en je klemt je kaken op elkaar. "Ik zal kijken wat ik kan doen. Maar als het niet werkt, ik heb dit nooit gedaan en jij hebt nooit gehoord dat ik zijn assisente ben." "Mijn lippen zijn verzegeld." Zo lopen jij en Ava naar zijn kleedkamer en je laat haar binnen. "Oke. Wacht hier op hem." "Dat is prima." Ze gaat vrolijk zitten en glimlacht naar je. Je geeft haar een nep glimlach terug en je sluit de deur. Je werpt je meest kwaadaardige blik dat zelfs Loki zou laten blozen en je sprint terug naar het theater.
Na de laatste scene komt hij naar jou toe. "Eindelijk..." "Ik heb een verassing voor je." Je fluistert je plan in zijn oor en hij grinnikt. "Jij bent zo gemeen. Wat heeft die arme kleine Ava je aangedaan?" Hij glimlacht. Je streelt zijn arm waardoor hij koude rillingen krijgt. "Ze vroeg er om. Ze is altijd gemeen tegen me geweest." "Oh. Maar wat als ze tegen de pers gaat zeggen dat zij mijn minnares is?" Je legt een vinger op je lippen, en je begint na te denken. "Goed punt. Nou, laat haar daar maar gewoon zitten." En je haalt je schouders op. Tom glimlacht nogmaals om je slimheid. "Maar ik moet nog steeds mijn sleutels en tas..." Je tilt zijn tas op om het hem te laten zien en haalt zijn sleutels eruit. "Let's cause some mischief." Zeg je. Tom kijkt om zich heen en ziet dat iedereen zich al gehaast heeft naar huis en jullie twee waren nog maar alleen. Tom pakt zijn tas, legt het op de grond en pakt zijn telefoon. "Kom met me mee." Hij pakt je hand en trekt je het podium op. "Wat gaan we doen?" "Heeft geen van je exen je ooit uit het niets gevraagt om te dansen voor geen enkele reden?" "Nee..." Tom pakt zijn telefoon en kiest je favoriete nummer uit. Hij legt het op de vloer en de vage melodie weergalmde in de stilte van het donkere podium. "Waarom niet? Je hoort behandeld te worden als een dame." Zei hij terwijl hij je ronddraaide en je langzaam over het podium liet glijden. Een dame, echt? Jij? Zo heb je jezelf nog nooit eens genoemd. "Dank je Tom." "Waarvoor, y/n?" "Voor hoe je mij zo kostvaar behandeld. Je laat me mezelf mooi voelen en belangrijk." "Dat ben je ook mijn liefste, dat ben je zeker." Hij trekt je dichterbij en je legt je hoofd op zijn sterke borst, je hoofd bereikt amper de kromming van zijn nek en hij strijkt met een hand door je haar terwijl jullie dansen. "Laten we hier weggaan mijn liefste." Tom pakt je hand en glipt met je naar de hoofduitgang. De pers was weg en hebzuchtige Ava was waarschijnlijk nog steeds in zijn kleedkamer aan zijn kostuums aan het ruiken als een geobsedeerd persoon. Je was gelukkig dat jij met hem wegging, niet de pers of Ava... maar jij!
Jij en Tom klimmen in zijn auto en rijden de nacht in. Je kunt je niet herinneren dat je in slaap bent gevallen onderweg naar huis, je hebt zo een vermoeiende dag gehad met de pers en je nieuwe gevonde controle... het koste je een hoop energie. Hij keek je aan terwijl je in elkaar gezakt lag in de stoel naast hem. Hij wilde je niet wakker maken om te vragen naar je adres, dus vond hij een brief die uit je tas stak en volgde zo het adres. Maar hey, soms hebben heren hulp nodig om te laten zien hoe lief ze zijn. Zelfs als je het had gezien, had je het niet erg gevonden. Eindelijk rijdt hij de oprit op en kijkt weer naar jou. "Waarom? Je ziet er zo schattig uit als je slaapt." Tom moest je wel wakker maken, anders kreeg die je niet mee naar binnen. "Y/n? Mijn liefste, we zijn er." "Oh!" Je kreunde een beetje toen je wakker werd. "Mijn sleutels zitten in mijn tas." Zeg je terwijl je jezelf weer probeert rechtop te zitten. "Maar schat, ik vindt het verschrikkelijk om in je tas te gaan." "Maar als je wilt doen wat je van plan bent, dan heb je mijn sleutels in mijn tas nodig." Tom grinnikt. "Wat denk je dat ik van plan ben hmm? Mijn liefste?" Hij geeft je een kusje in je nek en er gaat een rilling door je lijf. "Je bent van plan me naar binnen te dragen als de charmante prins die je bent." Je giechelt in jezelf. "Ik kan me niet herinneren dat zo'n plan in mijn gedachten opkwam lieverd." Plaagt hij. "Maar sinds je dit hebt voorgesteld, denk ik dat ik geen andere keus heb." Hij pakt je sleutels uit je tas en maakt de voordeur open. Hij opent de deur van de auto en je gaat staan. "Ik ga je niet zo hard laten werken mijn lieve acteur." Hij glimlacht, bukt zich en gooit je over zijn schouder. "Hey!" "Wat? Jij vertelde me dat ik je moest dragen... Je hebt me alleen niet verteld hoe je gedragen wilde worden." "Jij gekke Engelsman!" Je lachte het uit. "Zet me neer!" Tom lachte om je gekrijs. "Je bent nu niet in een goede positie om namen naar me te roepen." Tom opent de deur van je slaapkamer. "Jij ook niet!" Je geeft hem een ​​flinke prik in zijn zij en hij schreeuwt van het lachen. Jullie ploffen allebei in een hoop gelach op het bed. "Goedenacht mijn liefste." Tom wilt opstaan van het bed, maar jij trekt hem weer naar beneden. "Blijf."

Achter de schermen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu