22

532 64 24
                                    

"Merhaba, ben Lalisa Kim. Tanıştığımıza çok sevindim."

Lalisa atkısını boğazından alıp elinde katlıyordu. Büyükannesi olduğunu tahmin ettiği kadın en önde olmak üzere diğerleri de ona göz gezdiriyordu. İyice içine doğru çekiliyordu ve yüzünün kızardığından emindi. Kaçıp gitmediği için biraz pişmandı.

Jungkook ise onun biraz daha önüne geçmiş ve arkasına saklanacak kadar diğerleriyle arasına girmişti. Lalisa da bu fırsatı değerlendirip Jungkook'un arkasına saklanmıştı.

"Utanma ve çık şuraya, seni biraz görelim. Oğlumu kime teslim edeceğimi görmem lazım küçük hanım."

Lalisa istemeyerek Jungkook'un arkasından çıkıp yanında durmaya başladı.

"Çok da sevimli bir şeymiş bu böyle. Adın ne senin?"

Büyükannesinin arkasında duran kadın konuştuğunda Lalisa ona doğru gülümsedi. Özgüvenli durması ve Jungkook'u bir an önce kaçırması gerekiyordu. Bunun için ne yapması gerekiyorsa yapmalıydı.

"Adım Lalisa ve 20 yaşındayım. Bu yıl üniversitede Norveç dili temel esaslı İskandinav ülkelerinin dillerinin tercümanlığını yapmayı öğreniyorum. Torununuzun her zaman pizza sipariş ettiği yerde geçici olarak çalışıyorum şu anda."

Büyükannesi Lalisa'yı bir kere daha süzüp hafifçe gülümsedi ve göğsünde birleştirdiği kollarını çözdü ve geldiğinden beri hiç hareket etmediği yerinden ona doğru gelmeye başladı.

"Zeki bir çocuksan eğer torunuma da biraz dil öğret. Onu yurt dışına göndermeyi istiyorum ama dil sıkıntısı olur. Tuttuğum özel hocalarla da geçinemedi ama anlaşılan seninle arası iyi."

Lalisa, Jungkook'un büyükannesine gülümsedi ve elindeki atkıyı ona doğru uzattı.

"Jungkook istediği sürece ona öğretirim. Bunu da alın lütfen. Hem hava soğudu hem de giydiğiniz kıyafete çok yakışacaktır."

Büyükannesinin gülümsemesi artık tüm yüzüne yayılmıştı. Bu durum diğerleri için de geçerliydi.

Büyükannesi atkıyı aldı ve Jungkook'a döndü.

"Akşam yemeğine kadar dönmüş olun."

Ardından gülerek eve doğru yürümeye başladı ve diğer ev halkı da onu takip etti.

"Sanırım az önce seni kaçırmak için izin aldım."

İkisi de ev halkının arkasından bakıyordu ama Lalisa konuştuğunda Jungkook, gülerek Lalisa'ya bakmaya başladı. Yüzünü artık tamamen gördüğü için tüm detaylarını ezberlemek istiyordu.

"Evet Lalisa, aldın."

İzin dışında aldığın başka şeyler de var Lalisa. Bunun olmaması gerekiyordu ama sen, düşündüğümden daha çabuk aldın.

Pizza for presidentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin