31

378 54 10
                                    

"Jungkook sana söylemem gereken bir şey var."

"Benim de öyle ama ilk sen söyle. İtiraz etme sakına söyle."

Lalisa'dan güç alarak söyleyebilirdi. Bunu daha fazla saklamasının bir anlamı olmadığını düşünüyordu. Lalisa'nın da ona bunu söyleyeceğini düşünmeden edemiyordu. Söylemesi için içinden dua etmeye başlamıştı.

"Benim hoşlandığım biri var."

Jungkook duyduğu şey ile donup kalmıştı ama kendini Lalisa'ya belli etmeden hemen toparladı ve gülümsedi. Belli etmemesi gerekiyordu ama ağlayacak gibiydi de. Bunu fark etmemesi için uğraşıyordu.

"Senin adına sevindim. Umarım karşılık alabilirsin."

Lalisa gerilmişti ama yine de gülümsedi. Ona yalan söylemişti ve kendini çok kötü hissediyordu. Bunu yapmaması gerektiğini biliyordu ama yol yakınken geri dönmesi ve hayatına devam etmesi gerekiyordu. Jungkook ile olan arkadaşlığını bozamazdı.

"Sen ne diyecektin?"

Hızlıca konuyu değiştirmeliydi yoksa yalan söylediğini itiraf edeceğini biliyordu. Jungkook da söyleyeceği bir şey bulmaya çalışıyordu ama ne diyeceğini bilmiyordu. Söylemesi gereken şeyi söylememeliydi artık bu yüzden bir yalan bulması gerekiyordu.

"Şey... artık eve gitmem gerekiyor geç oldu benim için ve yoruldum. Bacaklarım kötü olsun istemiyorum."

Lalisa saate baktığında saatin daha beşe yeni geldiği görünce sesini çıkarmadı. Durumun ne olduğunu anlamıştı ve bir şey dememesi gerekiyordu yoksa ağlayacaktı. Bu ikisi için de iyi bir son olmayacaktı.

"Kurabiyeler bittiğinde getiririm."

Jungkook çoktan paltosunu giymiş kapıdan çıkmak üzereydi ki durdu. Kurabiye ya da başka bir şey istemiyordu ama bunu ona söylemedi. Arkasına döndü, Lalisa'ya gülümsedi ve kapıdan çıkıp gitti.

Lalisa sandalyesine geri oturdu ve ellerini yüzüne kapatarak sessizce ağlamaya başladı. Jungkook ise paltosunun ve hoodie'sinin içinde kaybolarak ağlamamayı deniyordu. Ama onun için de çok geçti.

Bugün ikisi de birbirlerine yalan söylemişlerdi ve bunun geri dönüşü yoktu. Bundan sonra başka şeyler olacaktı ve sonunu merak ediyorlardı. İkisi de başlarına geleceklerden habersiz kendi yollarını çizmeye çalışırken kaderlerinden haberleri yoktu. Özellikle Lalisa'nın.

Pizza for presidentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin