27

456 58 13
                                    

"Jungkook! Buradayım!"

Lalisa elini hızlıca sallayıp Jungkook'u yanına çağırdığında, yanında tekerlekli sandalyesinin olmadığını fark etti. Jungkook gülümseyerek yanına geldiğinde elini indirdi ve onu şemsiyesini kapatırken izlemeye başladı.

Bugün siyah dar bir pantolon, üstüne siyah bol bir hoodie ve altında da aynı şekilde siyah, bağcıkları bileklerini saran bir converse vardı. Üstüne attığı bej paltosu tüm bu siyah zıtlığını bozmuş ve ona ayrı bir hava katmıştı.

Birden aklına kendi giydiği kıyafetler geldi. Kendisi de siyah bol bir hoodie, siyah bir kargo pantolon ve altında bilekten bağlamalı siyah converse'leri vardı. Üstüne de ilk buluşmalarında giydiği bej paltosunu giymişti. Şu an aynı giyinen bir çift gibi duruyorlardı. Bu gerçek Lalisa'yı biraz korkutmuştu.

"Evde tek bir şemsiye bulabildim. Bu yüzden paylaşsak iyi olacak."

Lalisa rahatsızca gülümsedi ve önüne döndü. Romantik bir an yaşama fikri aklında hiç yoktu. Özellikle Jungkook'la yaşayacağını hiç düşünmemişti.

"Sandalyen nerede?"

Jungkook suç işlemiş gibi elini ensesine atıp kaşımaya başladı. Kötü bir şey yapmadığını düşünüyordu ama Lalisa sorunca kendini bir anda suçlu hissetmişti.

"Getirmek istemedim. Onun yerine seninle yürümek istedim."

Lalisa gülümsedikten sonra tekrar önüne döndü. Şu an ne yapması ya da ne demesi gerektiğin bilmiyordu. Ortam iyice sessizleşip gerilmeye başlıyordu.

"Ya bacakların kötü olursa?"

Jungkook ona gülümsedi ve biraz yüzüne yaklaştı. Lalisa gözlerini kocaman açmış bir şekilde kendini geri çekti ama Jungkook bunu fark etmemiş gibi duruyordu. Bu kadar yakınlaşması yüzünü kızartabilirdi ve bunun olması en son isteyeceği şey bile değildi.

"O zaman beni evine kadar taşıman gerekiyor."

Lalisa gergince gülümsedi ve kaldırıma bakmaya geri döndü. Jungkook da kendini geri çekti ve aynısını yaptı. Aralarında gergin bir ortam oluşmuştu. Jungkook nedenini tam anlayamasa da kendisi yüzünden olduğunu düşünüyordu.

"Artık içeri girsek mi?"

Lalisa gülümseyerek Jungkook'a döndü ve aralarındaki gergin ortamı anında dağıttı. Jungkook da hızlıca gülümseyerek ona eşlik etti. Aralarında tuhaf sessizliğin dağılması onu rahatlatmıştı. En azından şimdi kendisi gibi davranabilecekti.

"Bu marketten alışveriş yapmayacağız. Seni daha güzel ve büyük bir markete götüreceğim." 

Pizza for presidentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin