Lalisa hediyesini sırt çantasının içine dikkatlice yerleştirdi ve hızlıca evden dışarı çıktı. Gösteriyi izlemeye gitmek yerine direkt Jungkook'un evine gidip ona sürpriz yapacaktı.
Ona söylediği bunca yalana bir son vermesi ve artık doğru olanlarla yola devam etmeklerini istiyordu. Jungkook'u kandırmak onun için de iyi değildi ve böyle devam edemezdi.
Jungkook'un evinin önüne geldiğinde zile bastı ve yerinden tepinerek beklemeye başladı.
Jungkook zil sesiyle koşarak merdivenlerden indi ve kapıya 3 saniye içinde ulaşıp hemen açtı. Lalisa bu ani çıkış ile korkup yerinden sıçradı ama sonra ikisi de yaptığı şeye gülmeye başladı. Jungkook biraz utanmıştı ama bunu dert etmiyordu.
"İçeri geçmek ister misin yoksa direkt mi gidiyoruz?"
Lalisa, Jungkook'u montundan tutup dışarı çekti ve kapıyı arkasından kapattı.
"Hemen gitsek iyi olacak, yolumuz uzun."
Jungkook gülümsedi ve Lalisa'yı takip etmeye başladı. İkisi de konuşmuyordu ama bir şekilde iletişim kurduklarını biliyorlardı. Aralarındaki tuhaf bağ bunu sağlıyordu. Nasıl ve ne zaman olduğunu ikisi de bilmiyordu ama bir şekilde olmuştu ve bunu inkar edemiyorlardı.
Jungkook yanına sandalyesini almamıştı ve alması gerektiğini biliyordu. Bunu Lalisa'ya söylemedi, o anın büyüsünü bozmak istemiyordu. Ayrıca kötü bir durum olursa büyükannesini arardı ve onlar için araba göndertirdi. Buna güvenerek sessizce, Lalisa'nın yanında yürümeye devam etti.
Lalisa da aynı şekilde Jungkook'un sandalyesini düşünüyordu ama bunun için bile hazırlık yaptığından sesini çıkarmadı. Her şeyi hazırlamıştı ve en ufak bir pürüz bile çıkmaması için dua ediyordu.
Gidecekleri yere varmalarına az kalmıştı ve Lalisa'nın kalbi deli gibi atıyordu. Bunu Jungkook duyacak diye çok korkuyordu ama sokakların sesinden duymayacağını düşünüyordu. Bu, ona biraz güç vermişti.
"Geldik."
Jungkook çıktıkları tepeden aşağıdaki manzaraya baktı ve gülümsedi. Onu evlerine çok da uzak olmayan Han Nehri'ne bakan tepeye çıkarmıştı ve ikisi için güzel bir atmosfer yaratmıştı. Bunu kendisi düşünmediği için biraz sinirliydi ama hemen bunu yapmaktan vazgeçti. Anı bozmak istemiyordu. Güzel dakikalar geçiriyordu ve bunu unutmamak için her şeyi hatırlamak istiyordu.
"Beyaz duvar hala favorim."
Lalisa dirseğiyle Jungkook'u dürttü ve güldü. Jungkook da güldükten sonra aralarında garip bir sessizlik oluşmuştu. Ikisi de ne diyeceğini bilemeden dikilmiş manzarayı izliyordu.
Lalisa saatini kontrol etti ve yanlarında duran banka oturdu. Jungkook da oturunca, Lalisa hızlıca çantasına uzandı.
Jungkook da aynı şekilde cebinden hediyesini çıkarmak üzereydi ki bir anda aklına gelen şeyle durdu.
"Lalisa sana söylemem gereken bir şey var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pizza for president
FanfictionJjg : Büyük boy ekstra peynirli bir pizza istiyorum. Lütfen bu sefer soğutmadan getirin. Lali : Ben pizzacı değilim, yanlış numara. Jjg : Ama ben başkanım? Lali : Yani? [ • liskook fanfiction ] © 2020 | readerlittlewitch