"Jungkook şekeri uzatır mısın?"
Lalisa elindeki yumurtaları kaba kırdı ve Jungkook da tarifte yazan şeker kadar şekeri kabın içine boşalttı.
Lalisa ve Jungkook, birlikte kurabiye ve birkaç küçük kek çeşidi yaparak Jungkook'un evde denemesi için basit tarifleri deniyorlardı. Çoğunlukla Lalisa yapıyordu ama Jungkook da yapmaya istekliydi ve yardım ederek öğreniyordu. Bazen not da alıyordu ve bunları eve gidince denemek için sabırsızlanıyordu.
"Sırada ne var?"
Lalisa tezgahın altındaki dolaptan mikseri çıkardı ve birleştirerek Jungkook'un eline verdi. Jungkook daha önce hiç kullanmadığını söylemeye utandığından biliyormuş gibi yaparak kabın içine soktu ve beklemeye başladı ama çalışmamıştı. Lalisa ise buna sadece güldü ve ellerini, Jungkook'un elinin üzerine koydu.
"Nasıl yapacağını bilmediğini biliyorum. Bu yüzden biliyormuş gibi davranmana gerek yok Jungkook, rahat ol."
Jungkook'un omuzları aşağıya düştüğünde Lalisa'nın gülümsemesi genişledi. Jungkook'la böyle yakınlaşmak beklemediği bir şeydi ve onu korkutuyordu. Aklını karıştırıyordu ve istemediği şeyler söyleyip yapmasına neden oluyordu.
"Bu şekilde düğmesine bas ve yavaşça karıştır, tamam mı?"
Lalisa, Jungkook'un elini iki eliyle kavramıştı ve birkaç tur nasıl yapacağını gösterdikten sonra ellerini hızlıca kendine çekmişti. Jungkook ise yapmaya devam ediyordu. Bunu görünce gülümsedi.
Lalisa, Jungkook'un ellerinin neden yumuşacık olduğunu düşünürken bir yandan da nasıl yaptığını izlemeye devam ediyordu. İstemeden de olsa ona biraz daha yaklaşmış ve kafasını koluna koymuştu. Ona karşı bastıramadığı bir yakınlık hissediyordu. İçinden çıkmak için can atan bir şeyler vardı ama o, bunu bastırmaya çalışıyordu.
Jungkook ise bu hamle ile biraz afallasa da kendini hızlıca toplamış ve karışımına geri dönmüştü. Lalisa'nın kalbinin atışını duymaması gerektiği biliyordu çünkü duyarsa onu sorguya çekebilir ya da daha kötüsü iletişimi bir kez daha kesebilirdi. Bu sefer temelli olurdu ve Jungkook bunu asla istemiyordu. Bu yüzden mikseri biraz daha yakınına çekerek çalıştırmaya başlamıştı.
Ama bu yaptığı büyük bir hataydı çünkü sıvı hale geçmeye başlayan karışım etrafa ve üzerlerine saçılmaya başlamıştı. Makinenin nasıl kapatılacağını bilmediği için de mikseri tamamen karışımın içinden çıkarmıştı.
"Jeon Jungkook..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pizza for president
FanfictionJjg : Büyük boy ekstra peynirli bir pizza istiyorum. Lütfen bu sefer soğutmadan getirin. Lali : Ben pizzacı değilim, yanlış numara. Jjg : Ama ben başkanım? Lali : Yani? [ • liskook fanfiction ] © 2020 | readerlittlewitch