Ty mě podvádíš?

1.1K 93 9
                                    

Jelikož jsou ty Vánoce, tak tu máte ode mě jako dárek další kapitolu. Tak snad jste si užili časy s rodinou, měli jste hodně dárků a pohody UwU. Zase se uvidíme u další kapitoly.

Bad

S úsměvem na tváři procházím hradem se Skeppym po boku a povídáme si. Jdeme cestou k mému pokoji, u kterého jsem věděl, že je pár pokojů volných. Zdi osvěcovaly louče, zelené koberce tlumily naše kroky. Jediné co by mohlo o nás dát něco vědět, byly naše hlasy a smích.

Po chvíli jsme dorazili před můj pokoj. Otevřel jsem dveře vedle něj. ,,Tak, tady můžeš přespat." Pokoj vypadal jako většina pokojů v hradu. Postel s bílím povlakem, zelené záclony a světle hnědé parkety i nábytek. „Snad se líbí." „Děláš si srandu?" Skeppy se na mě otočí. „Je to tu boží!" Lehce se pousměju. „Tak to jsem rád." Skeppy radostně skočí na postel, která se pod ním rozhoupe. „Kdyby jsi něco potřeboval, budu hned vedle." Řeknu mu mezi dveřmi. On rychle vyskočí na nohy. „Počkej. Doprovodím tě." Zasměju se. „Jsou to hned dveře vedle." On však trvá na svém. Povzdechnu si. „Tak dobrá, pojď." Radostně vyjde z pokoje a společně dojdeme k tmavě hnědým dveřím. Otevřu je a zmrznu na místě.

Ve vteřině mi okolo krku skočí Dream a skoro mě povalí na zem. „Bade! Jsi v pohodě! Víš jak hrozně jsem se bál?" Nervózně se usměju. Nechápu, jak jsem mohl zapomenout na svého nejlepšího přítele! ,,Promiň já... potkal jsem tu Skeppyho a on mě vzal k sobě na večeři." Dream se ode mě vážně odtáhnul a podíval se mi s vážností do očí. ,,Ty mě podvádíš?"

,,Cože?!" Vyprsknu zbrkle. ,,Ne!" Dream mě pustí a podívá se depresivně na zem. ,,Ale ano, už máš nového nejlepšího kámoše." Lehce se pousměju. Často takto ze srandy přehrává. On prokoukne mé zjištění, tak se zase narovná a usměje se. ,,To je on?" Zeptá se s pohledem na Skeppym. ,,Jo, je." Přitakám. Dream k němu přejde a podá mu ruku. ,,Princ Dream, rád tě poznávám." Skeppy rychle ruku přijme a potřese s ní. ,,Skeppy. Pracuju tu. Též Vás rád poznávám." Dream složí ruku k tělu. ,,Ty tu pracuješ?" Podiví se. Skeppy přikývne. ,,Jako sluha, pane." Dream se zasměje. ,,Když jsme tu sami, tak mi říkej Dreame. To jen Bad je slušňáček, co to dodržuje občas i tak." Ušklíbne se. ,,Je to součást etiky." Obhájím se. Dream nad tím mávne rukou. ,,No jo no." Poté si přetáhne masku na obličej a ruce dá za hlavu. ,,No, už vím, že jsi tu, tak abych zase šel. Zatím." Řekne a rozejde se chodbou pryč. ,,Zatím." Řeknu nazpět a vejdu do svého pokoje.

Skeppy nakoukne za mnou. ,,Teda." Vyjde z něj. Celý pokoj osvětluje lustr. Sednu si na měkkou postel a pohlédnu na Skeppyho. Pousměju se. ,,Pokud chceš, můžeš jít dál." On chvíli vypadá, že by opravdu šel, ale nakonec zavrtí hlavou. ,,Jsem rád, že tu můžu přespat. Už bych měl jít do pokoje. Děkuji za všechno, Bade." Usměje se a zavře dveře.

Ještě chvíli se na ně dívám, než si svléknu mikinu, tu si úhledně poskládám a položím ji na židli. Poté se převleču do pyžama a zbylé oblečení, co jsem měl na sobě, dám taktéž, úhledně složené, na židli. Nakonec se zabalím do peřin a v klidu usnu.

Po bezesné noci, se díky budíku, v klidu probudím do rozjařeného rána. V klidu vstanu, obleču se a vylezu z pokoje. Nikde nikoho nevidím. Rozhodnu se tedy podívat do pokoje vedle. Zaklepu opatrně na dveře a poté je opatrně otevřu. Nikde však nikdo není. Dojde mi, že Skeppy šel nejspíš už pracovat. Tak jen zavřu dveře a v rozejdu se přímou cestou do jídelny, abych včas došel na snídani.

Tam už spatřím Dreama. Ten však vypadá, jako by už několik dní nespal. Nedá mi to a přejdu k němu. ,,Jsi v pohodě?" Zeptám se ho a on se na mě podívá. Poté mi naznačí, ať si sednu vedle něj a otočí pohled zpět do talíře. Udělám tak, nandám si na talíř toast s máslem a pohlédnu na prince. ,,Zjistil jsem si něco o tom tvém kámošovi." Vykulil jsem na něj oči. ,,O Skeppym?" Dream jen přikývnul a ukousl si ze svého rohlíku.

,,To od tebe není milé." Lehce ho pokárám. On na mě zvedne svůj pohled. ,,Takže tě nezajímá, co jsem zjistil?" ,,No.." Zamyslím se. ,,Zajímá..." Dream se pousměje. ,,Vlastně. Není o něm nic moc co zjistit. Vlastně říkal pravdu. Jsem ho ani nemusel podeřívat." Poušklíbne se a dá si další sousto. ,,Ty cože- že jsi cože-??" Vyhrkl jsem. Dream nad tím pokrčí rameny. ,,Znáš mě, někdy nevěřím ani vlastnímu stínu- nebo vlastně tomu jo, já bych nikdy nezradil někoho tak úžasného, jako jsem já." Pousměju se. Co jiného bych mohl od Dreama čekat, že?

754 slov

Kingdom of Dreamers (Dream SMP Kingdom au)Kde žijí příběhy. Začni objevovat