Jste mě tu tak brzy nečekali co? Já taky ne. Kapitoly možná budu čas od času teď vydávat i v úterý, když už ji budu mít hotovou a bude se mi chtít. Ale tentokrát jsem vás nechtěla nechat čekat až do středy, tak ji tu máte už dnes UwU. Obrázek je už pár měsíců starý, tak snad nevadí. Doufám, že se máte dobře á ahojte! Tyjo, já jsem tohle rozloučení nepoužila tak dlouho... pchu
Dream
Vylezl jsem na nohy, zatím co jsem ani na vteřinu nespustil pohled z Technobladea. Jeho úsměv, rudé oči za bílou prasečí maskou, to všechno mě nutilo vyrazit do útoku a zničit ho, chtěl jsem slyšet, jak mě prosí o milost. Na chvíli jsem zauvažoval, zda bych si rychle nezaskočil pro štít. Ale nakonec jsem se rozhodl nebýt za sraba.
Techno sevřel meč víc ve své ruce a pohlédl na Karla, zda už konečně odstartuje souboj. Ctí pravidla, no, uvidíme jak dlouho mu to vydrží. Též jsem se podíval na rozhodčího. Ten se se zoufalým pohledem zase naopak díval na mě, stále doufajíc, že tenhle souboj vzdám. Ale to byl na omylu. Po půl minutě se konečně odhodlal ke slovům. ,,Prosím, připravte se. První co se vzdá, bude na zemi déle jak tři vteřiny nebo bude mnou odvolán, prohrává."
Otočil jsem hlavu na Techna, nemohlo mi ujít, jak Karl přidal dodatek jeho odvolání. Připravil jsem se k rychlé reakci, bylo mi jasné, že mě můj protivník nebude šetřit jako Fundy. ,,Připravit... Pozor... Začněte!" Jen jsem v periferním vidění zaznamenal, jak Karl odskočil od nás, než jsem vyrazil na Techna. K mému překvapení se můj útok stal krytím, když on sám po mě vyrazil už s napřaženým mečem. Naše zbraně o sebe zařinčely. Odrazil jsem útok a z něj jsem přešel ihned do svého útoku. Techno však uskočil. Já jsem ale na nic nečekal a vyrazil jsem za ním, připraven na další ránu.
Jakmile jsem však přiskočil k němu blíž, jemu se rozšířil úsměv a z hrdla mu vyšel krátký, tichý, hrdelní smích. Zorničky se mi zúžily. Už však bylo pozdě na jiné plány. Napřáhl jsem se mečem a zasáhl cíl. Nařízl jsem mu tuniku u pasu a ta začínala nabírat červený odstín od jeho krve, co začala pomalu vytékat z řezné rány po mém meči. Avšak i jeho čepel si našla svůj cíl.
Po pár vteřinách jsem konečně pocítil palčivou bolest na paži, v blízkosti ramene. Stáhl jsem se a rychlím pohledem zkontroloval vážnost rány. Naštěstí mě jen trochu řízl. Otočil jsem hlavu zpět na Techna. Ten se volnou rukou chytl za pas. Odtáhl ji a pohlédl na krev na prstech. Zarazil se s pohledem na čerevnou tekutinu skapávající z jeho prstů na zem. Ruku složil, narovnal se a pohled zvedl na mě. Pak jsem si všimnul malé změny, jeho oči zbělely.
Jako kdyby se probral z tranzu, vyrazil proti mně jako splašený. Mečem jsem odrazil jeho útok, ale teď se mi zdál snad třikrát silnější jak předtím. On snad ani neuvažoval o dalších krocích a jen krvelačně útočil.
Začínal jsem se cítit víc a víc unavený, naopak Techno útočil stále ve stejné míře. Jeho zranění mu zdá se nedělalo problémy, ale mě narozdíl od něj ruka začínala dost odvádět od myšlenek k dalšímu kroku. Nezbývalo mi nic jiného, než pokračovat ve stálé pozici.
Už po několikáté jsem uskočil, když jsem patou do něčeho narazil. Otočil jsem trochu hlavu a všiml jsem si provazu za mnou, ale též mi neunikl ani pohled agresivního prasete přede mnou. Udělal jsem tedy jedinou logickou věc. A ne, nebylo to vzdání se. Uskočil jsem do boku. Pro mou smůlu, Techna to napadlo taky, napřáhl se mečem a jeho tupou stranou mě praštil do ruky, tak že jsem z leva začal přepadávat doprava. Neustál jsem to, znovu mi upadl meč a přepadl jsem mimo arénu na zem. Dneska fakt nemám svůj den.
Už jsem myslel, že to skončí, ale to Techna asi nenapadlo. Překročil provaz a postavil se obkročmo nade mě. ,,Dream prohrál! Zastavte souboj!" Vykřikl Karl. Techno však jako by ho neslyšel. Napřáhl se mečem nad hlavu a švihnul dolů ke mě. Instinktivně jsem se překryl rukama. Ale nic nepřicházelo. Pohlédl jsem nad sebe. Technovi na krku tepala žílka, jak se snažil strhnout ruce dolů i s mečem, ale Wilbur s Fundym mu je zezadu drželi tak, aby s nimi ani nehnul. Tommy s Tubboem ho zase drželi okolo pasu, každý z jedné strany.
ČTEŠ
Kingdom of Dreamers (Dream SMP Kingdom au)
UmorismoDream SMP kingdom au Dream si má zvolit svého nastávajícího. Kdo by to tak mohl být? Rozhodne se proto uspořádat přehlídku, pomůže mu to s výběrem nastávající? To je tak nějak vše, co k tomu můžu říct Charaktery nepatří mně, můj je pouze svět a pří...