Pierwszy dzień w nowej szkole ;*

1.2K 37 67
                                    

-Przedstawiam wam Julię-pani Goldberg mnie przedstawia klasie-Myślę że polubicie ją.

Zapadła cisza którą przerwał dzwonek,mieliśmy w tej samej klasię więc pani Goldberg pozwoliła zostać na przerwie w sali.

-Jak masz na nazwisko?-spytał jakiś głos w klasie.

-Julia Blue-odpowiedziałam

-Gdzie mieszkasz?

-dom 7a.

I tak mineło całe 15min.W klasie teraz było 18 dziewczyn i 10 chłopców a ja dostałam numer 4 Omg w tamtej szkole miałam 10 a teraz 4 to do bani ;( Zgodziłam się z moim umysłem . Jest godzina 14:30 czyli godzina wolności od szkoły.Do domu szłam z słuchawkami w uszach i słuchałam Kaen-Historia pewnej miłości nagle poczułam czyjąś ręke na ramieniu i gwałtownie się zatrzymałam i wyjełam słuchawki i usłyszałam męski głos.

-Mam na imię Paweł-spojżałam mu się głęboko w oczy-Przez to zamieszanie nie mogłem się dostać do ciebie-zaśmiał się tak słodko że ptasie mleczko tej słodyczy nie przebije.

-Jak masz na nazwisko Paweł-zapytałam się.

-To głupie ale...Sky...Paweł Sky.

-Haha ja jestem niebieska Julia a ty Paweł niebo-w tej chwili oboje zaczeliśmy się śmiać.Nagle przybiegł jeszcze jeden chłopak.

-Hej Paweł zapomniałeś teczki.-chłopak podał czarną teczkę Pawłow-O hej Julio jestem Bartek-uśmiechnełam się lekko.

-Jak masz na nazwisko Bartek?-zapytałam.

-Bartek...Black...-odpowiedział

Paweł i ja zaczeliśmy się śmiać a Bartek zakłopotany zapytał

-Coś nie tak?

-Nie tylko Paweł to Paweł Niebo,ja to Niebieska Julia a ty to Czarny Bartek-wszyscy się śmialiśmy.Nagle jak na złość przybiegł jeszcze jeden chłopak i mówi:

-Hej Julio jestem Michał Bird-nasza trójca(Bartek,Paweł i ja)zaczeliśmy się śmiać.

-jestem Niebieska Julia ze mną jest Paweł Niebo,Czarny Bartek i Michał ptak-wszyscy wybuchli śmiechem-gdzie mieszkacie?

-7b-Paweł wybuchł śmiechem

-8a-Bartek powiedział

-8b-Michał roześmiał się

-No ładnie sąsiedzi-wybuchłam śmiechem.

Śpiewając my słowianie przez całą droge nareszcie podprowadzili mnie pod mój dom i Paweł powiedział:

-Papa jutro sobota przyjdziemy po ciebie o 12!
Notka ode mnie xD
Myślę że podoba wam się pierwszy rozdział następny dodam jutro 26.01 ! Lajkujcie i komentujcie POZDRO DLA WSZYSTKICH!!!

Gimnazjum ;*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz