Tigern og Aron slo følge hjem. De skal begge til togstasjonen, men skal ta forskjellige tog videre. De snakker om at den neste dagen er dagen for å velge skolepresident. Den blir feiret med en sportsdag ute, hvor elever og klasser konkurrerer mot hverandre. De fleste av konkurransene trenger man ikke å melde seg på, og derfor er det populært å være med bare for å konkurrere mot de nærmeste vennene sine. Bare de aller sportslige sikter mot første plassen. Blant dem er Tigern. Og Z. Og teaterkidsa, overraskende nok. Flere elever har som mål å slå dem, noe som betyr at de ofte må kjempe om første plassen.
Aron er også gira. Veldig gira, og har planer om å melde seg på alle aktivitetene å vinne alle. Han har absolutt fysikken til det, men hans eneste mål var å imponere de andre elevene. Ikke tale om at Tigern skulle la ham vinne.Tigern går gjennom toget for å finne seg et ledig sete, da han får øye på noen av teaterkidsa for skolen. De sitter og snakker lavt. Banner lavt, faktisk om en eller annen som har vært en dust. Tigern etter seg bak dem, for å høre bedre. De snakker om Aron.
"Han sier ikke unnskyld en gang!"
"Hvorfor er det ingen som reagerer?"
"Folk 'liker' kommentarene hans!"
"Jeg vet ikke om han mener det seriøst eller ikke, men det gjør fortsatt vondt."
"Han er vennen til Tigern, læreren vil aldri gjøre noe."
Da Tigern hørte sitt eget navn måtte han gripe inn. "Hvem er dere?"
Guttene skvatt da han snakket, og skatt enda mer da de så hvem som snakket.
De sa de het Teodor og Brine, men Teodor ble tydeligvis kalt T-W.
"Hva har Aron gjort?"
De ble redde og begynte å finne på unnskyldninger. Om noen snakker dårlig om Tigern sine venner bak hans rygg har man blitt kunnet straffet for. Men nå ville Tigern vite. Teaterkidsa hadde ikke Tigern noe imot, flere av dem var faktisk litt kule, og de var gode motstandere på aktivitetsdager.
T-W og Brine fortalte historien og viste instagram-profilene sine. Tigern nikket. Men sa ikke noe.
YOU ARE READING
Gay School Musical
Teen Fictionen historie om Tigern, Z og Aron sine intriger (og romanser) på skolen.