Tigern angret på beslutningen sin med en gang han kom ut døra. Hvorfor skulle han ikke stemme på Aron? Aron har ikke vært annet enn en god venn mot ham, og nå snur Tigern ryggen til ham? Det er ikke sånn at én stemme kan gjøre noe mye forskjell, men tanken bak det gir Tigern litt dårlig samvittighet.
Og hvorfor plutselig stemme på Z? Hvorfor plutselig gå bort til ham å ha en samtale? Tigern har med vilje gjort narr av Z, slengt dritt mot ham fordi Z er motbydelig. Han er så... gay.
Tigern gikk å satte seg på en benk som var gjemt innimellom noen busker og trær. Her kunne han se store deler av skolegården, uten at mange la merke til ham.
Aron kom smilende ut inngangsdøra, og så seg rundt, før han satte kursen mot en gruppe elever som drev med å feste startnummer til genserne sine. Han stanset i nærheten av dem, ropte en kommentar, lo, og gikk for å hente sine egne startnummer. Tigern fulgte etter.
På veien gikk han forbi elevene som Aron hadde snakket til og ledd av.
"Hvorfor er folk sånn?" Kunne han høre elevene si.
"Han ligner på Tigern."Nå skjønte Tigern hvorfor han hadde begynt å gå imot Aron. Hvorfor han ikke ville la ham vinne noen konkurranser, og hvorfor han ikke stemte på ham i president-valget. Aron oppførte seg som Tigern.
Han så seg tilbake på elevene som fortsatt strevde med å feste startnumrene sine. Han tenkte på T-W og Brine som viste ham hva Aron hadde sagt til dem på instagram om hvordan de slet i matematikk, noe han selv gjorde.
Det gikk rundt for ham. Elevene hadde sikkert reagert på samme måte mot ham, selv om han ikke la merke til det.Hva skulle han gjøre nå? Skulle han la Aron bli den nye 'Tigern'? Om ikke Tigern var skolens største, så skulle ikke Aron være det. Skulle han da, liksom... bli som Z? Aldri i verden.
...
...
...
Han tenkte på da Z hadde gitt ham komplement for sangstemmen hans. Han kjente at han rødmet. Og så fikk han øye på Z som varmet opp i baris, og rødmet enda mer. Kanskje det ikke var så ille.
YOU ARE READING
Gay School Musical
Teen Fictionen historie om Tigern, Z og Aron sine intriger (og romanser) på skolen.