🐉
İsabella Allen
Ben İsabella vampirlerdenim. 17 Yaşına kadar herşey düzgündü taki 24 Mayısa kadar. Allen kraliyetindenim. İlk ve tek aşkım beni mutsuzluğa sürükledi. Ve asla unutmayın ben nefesimi tutmayı beceremem...
"Ben İsabella Allen dünya'yı yok etmeye çalışan adamın kızıyım ve onun yarım bıraktığı işi tamamlıcam"
Robert Cullen
Ben Robert Cullen. Kurt adamım, annem bi human(insan). Cullen kraliyetindenim. Annemim inkitamını çok yanlış kişiden aldım. Aynı zamanda ölüm meleği.
"Bitti mi hikayemiz...?"
Liam Smith
Ben Liam şeytanlardanım. Küçüken yaşadığım travmallar yüzünden güçlü durmaya çalışıyorum.Arkadaş gurubumda baba gibiyimdir. 9 yaşında babam gözlerim önüne öldürüldü. Kıskanç ve korumacı bş tipim.
"Katilin ben olucam sakın bunu aklından çıkarma!"
Louis Bornes
Ben Louis vampirlerdenim. Bornes kraliyetindenim. Babamın tarafında olmak istemediğim için canımdan bile sevdiğim kız arkadaşımı elimden aldılar ve babamda böylece amacına ulaştı. Sevgilim bi humandı(insan).ve ateş melleğidir. Bi silah sesi sonrası yok...
"Kaderimiz aynı..."
Larry Martin
Ben Larry melleklerdenim. Ama bi meleğin yapmamsı gereken bi hatta yaptım ve olaylar karıştı.Kendi kendime takılan bi tipimdir Ben olmasam neşeleri olmucak işte napalım değerim anlamıyorlar. Bu yolda ilk kurban benim galiba...
"B...Ben cinayet işledim!"
Harol Bell
Ben Harol şeytanlardanım. Bizim hikayemizde mutlu bittsin isterdim ama hepimizinki kanla bittiyo. Bi melleği aşık olamak yani imkansız tam benlik.
"Aşık oldum sana!"
-------------
Şuvan bu karakteri bilseniz yeter zamanla öğreniesiniz öbür karakterleri
--------------
"Saçların yanarken hala prensini bekliyodu"
" "Eğer bana şeytanın avukatı" demek istiyosan diyebilirsin çünkü öyleyim"
"Bebeğim biliyosun biz bir efsena olucaz"
"Savaşmayı bırakıyorum bunu bi veda say"
"Gece bir mezarlık bizde ölmüş ruhlar"
"Evet bir canavar gibi hissidiyorum"
"Kıyamet başlıyo!"
"Gün bitti ve ben artık yokum..."
"Ve hikaye bitti. Mutlu sonla değil gerçekle"
-----------
Bunlarda bi kaç alıntı
Fovari karakteriniz hangisi?Sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitti mi Hikâyemiz?
ParanormalPişmanlıklar, ölü bedenler, intikam, ateş, arkadaşlık ve sahte aşk ________________________________________ "Hiç vampirlerin, şeytanların, meleklerin, kurt adamların gerçek olduğuna inandınız mı? Ben inandım çünkü bende onlardan biriyim" ___________...