Yine sessiz bir şekilde camdan dışarıya bakıyordum. Herkes gideli bir kaç gün olmuştu. Neden gittiklerini bile bilmiyordum. Ackerman'da gitmişti. Ayrıca bana bir veda bile etmemişti. Madem beni seviyor neden veda etmiyor...
Evet saatlerce düşünmüş ve onun beni sevdiği kanısına varmıştım. Belki de yanılıyordum. Pek de umurumda değildi. Aşka inanmıyordum. Daha önce hiç aşık olmadım veya bana kimse âşık olmamıştı... Belki de ben insanların duygularını yanlış yorumlayan biriyimdir kim bilir...
Ellerimi çenemin altına koyup beklemeye devam ettim. Gerekirse tüm gece uyumayacak ve onları bekleyecektim!
"Hey! Hey uyan hadi!" biri beni sarsıyor ve yüksek sesle bağırıyordu. Uykulu gözlerimi hafif aralayınca Ackerman'ın bana doğru eğilmiş surat astığını gördüm. Hemen uzandığım yerden doğruldum ve boynuna atladım.
"Gelmişsiniz! Kaç gündür sizi bekliyorum, bir şey oldu sanmıştım" beni hemen kendinden itti. Yüzümde ki gülümsemenin solduğunu ben bile hissedebiliyordum. Ceketine sanki toz değmiş gibi temizlemeye çalıştı. Bana da en nefret ettiğim kibirli bakışlarından birini attı ve iğneleyici bir şekilde konuşmaya başladı.
"Bir daha bana dokunma velet!" Bu cücenin derdi ne be! Sabır diliyorum tanrım!
"Of git be! Bende sizin için endişelenmiştim! Ne olurdu kendini tutsan? İki dakika laf sokmadan duramıyorsun değil mi cüce herif! Bende çok meraklı değilim senin şu beş karış suratına bakmaya! Endişelenmiştim sadece ama o da kabahat! " kollarımı bağlayıp başka yöne baktım. O ise bir şey demeden odadan çıktı. O çıkınca az önce olduğu noktaya baktım. Onun olduğu yer sanki kutsalmış gibi neden oraya bakmaya devam ediyorum en ufak bir fikrim bile yoktu. Bir süre sonra sürekli bir yere bakmaktan rahatsız oldum ve başımı cama doğru çevirdim...
Ne!!!! Daha güneş doğmamıştı bile. Bu kaçık herif gelir gelmez beni zorla uyandırmıştı demek ki çünkü aşağıda hala yük boşaltan at arabaları vardı. Bu cüce benim huzurumu kaçırmadan iki saniye durmayacak değil mi...
Derin bir iç çekip yatağa geri gittim. Başımı yastığa koyduğumda nedense aklım sanki boş gibiydi. Fazla sessizdi. Bu sessizlik uykuya dalmama yardımcı oldu. Kısa bir sürede yine tuhaf bilinçaltımda olduğumu hissettim. Nerede olduğumu farketmem uzun sürmedi. Bir kaç gündür gördüğüm şu tuhaf rüyadaydım. Yine etraftan düzenli olarak makine sesleri geliyordu. Nefes alışlarımın sesini duyabiliyordum. Tepemde fazla ışık vardı ve beni rahatsız ediyordu. Yine gözlerimi açmaya çalışıyorum... Konuşmaya, bağırmaya çalışıyorum;Ben neredeyim ?
Gözlerimi açınca ışık daha da rahatsız ediyor. Sonra birini görüyorum. Sadece siluetini seçebildiğim kişi hızlı adımlarla yanıma geliyor. Bir şeyler diyor ama anlamıyorum. Gözlerim tekrar kapanıyor. Onun sesi ise artıyor sanki bir şeyler diyor ama anlamıyorum... Lütfen daha yüksek sesle konuş.
Şimdi uzandığım yatağı hissedebiliyorum. Sesler geliyor... Sanki birileri yani başımda konuşuyormuş gibi...
Bilincim yavaş yavaş açılırken sesler daha da belirgenleşiyor.
"Onu seviyor musun?" diyor bir ses, ama kim olduğunu bilmiyorum.
"Bilmiyorum ama onda bir şeyler var" çok tanıdık gelen bir ses...
"Kalbinin ne dediğini bilmiyor musun levi?" ah... Bu komutan Erwin'in sesi.
"Hayır Erwin... Ama o... Çok benziyor... Isabel'e çok benziyor Erwin. Gülüşü, konuşması, tavırları... Kendisi tip olarak bile Isabel'i andırıyor Erwin... Sanki aynı kişilermiş gibi ama..." Biri ayağa kalkıyor ve kapıya yöneliyor.
"Ama yine de bir şeyden eminim... O Isabel değil. Isabel'e benzese de asla Isabel olamaz." kapı sesi geliyor...
Derin bir iç çekiyor biri. Sonra sandalye gıcırtısı, adım sesleri ve kapı sesi. Arkada kalan da çıkıyor odadan...
Yavaşça gözlerimi açıyorum. Bu muydu yani... Beni eski sevgilisine benzettiği için mi sarıldı? Bu yüzden mi benimle konuşuyor? Bu yüzden mi bana tahammül ediyor...
-♡-
Helloooooooo nasılsınız ?
Ben de kötüyüm elhamdülillah.
Bölüm Nasıldı? Beğendiniz mi ?
Adım adım sona yaklaşıyoruz..
Zaten fazla uzun bir şey olmayacak.
Ama hala mutsuz sonla mı yoksa mutlu sonla mı
yazsam bilemiyorum xosoxjosms
Şu an bir şeyler karışık geliyor size ama eminim
Sonda aklınızda soru işareti kalmaz. Bu günlük de bu kadar
Kendinize iyi bakın bay bay <3 oy vermeyi unutmayın