10

6K 673 18
                                    

တစ်ပတ်ကျော်အချိန်ကုန်ဆုံးပြီးနောက် ကျောင်းရဲ့နှစ်ပတ်လည်ပွဲနေ့ကိုရောက်လာခဲ့သည်.....ဝင်လိုက်ထွက်လိုက်နှင့်အလုပ်ရှုပ်နေသော များပြားလှတဲ့လူအုပ်ကြီးကြောင့် ထယ်ယောင်းသက်ပြင်းငွေ့ငွေ့ချလိုက်မိသည်.....

"အဆင်ပြေရဲ့လား"

ဘေးနားကလာထိုင်ကာမေးလာသောဂျောင်ကုကြောင့်ထယ်ယောင်းခေါင်းသာငြိမ့်​ပြလိုကိသည်.....တစ်ပတ်အတွင်းမှာသူတို့မနည်းပင်အဆင်ပြေလာကြပါပြီ.....လုံးဝအဆင်ပြေသည်တော့မဟုတ်သေး.....

"ထယ်ယောင်း!!!!!"

အော်သံနှင့်အတူဖျော်ဖြေရေးစင်နောက်ကိုဝင်ရောက်လာသော ဂျီမင်နဲ့ဟို​ဆော့....

"ေဟျာင့် အဆင်သင့်ပဲမလား"

ဂျီမင်အမေးကိုပြုံးပြုံးရွှင်ရွှင်သာခေါင်းညိတ်ပြလိုက်သည်....စိတ်လှုပ်ရှားနေတာတော့မှန်ပေမယ့် သူမကြောက်မိပါပေ....

"ဒါနဲ့ နမ်ဂျွန်းhyungတို့ရော"

"အပြင်မှာစောင့်နေတယ်"

ဂျီမင်စကားကြောင့်သူသွားတန်းလေးတွေပေါ်သည်အထိပြုံးပြလိုကိသည်....

"Fighting ထယ်ယောင်းမင်းNoonaလည်းအပြင်မှာစောင့်နေတယ်"

အပြင်ပြန်ထွက်ခံနီးပြောသွားသောဂျီမင်စကားကြောင့်သူခေါင်းသာညိတ်ပြလိုက်သည်....Noonaနဲ့ဂျီမင်နဲ့ကမရင်းနှီးပေမယ့် တစ်ရက်Noonaနဲ့ချိမ်းကာ ဂျီမင်ကိုရော Hyungတွေအကုန်လုံးနဲ့မိတ်ဆက်ပေးထားသည်ပင်.....

"ထယ်ယောင်းသွားပြီနော် Fighting"

ဂျောင်ကုနဲ့စကားပြောနေသောဟိုဆော့က ထယ်ယောင်းအားစကားတစ်ခွန်းပြောကာ ထိုနေရာမှ ထွက်သွားခဲ့သည်.....

"10နာရီတောင်ရှိနေပြီ"

နာရီကိုတစ်ချကိကြည့်ကာ ေပြာလိုက်တော့ဂျောင်ကုကတစ်ချကိကြည့်လာသည်.....

"ဂျွန်ဂျောင်ကု"

သူ့နာမည်ခေါ်သံကြောင့် ပြန်မထူးဘဲ ဘာလဲဆိုသည့်သဘောဖြင့်မျက်နှာအမူအရာလုပ်ပြသည်....

"ပွဲကဘယ်ချိန်စမှာလဲ"

"စနေပြီလေ"

မေးလိုက်တဲ့စကားတိုင်းအကန်တွေချည်းဖြေလာသောသကောင့်သားကိုကန်သာထုတိပြစ်လိုက်ချငိတယ်...သို့သော်သူ့စကားကမှန်နေတာကြောင့် ငြိမ်ငြိမ်သာနေလိုက်ရသည်....

𝐀𝐝𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐋𝐨𝐯𝐞(𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞)Where stories live. Discover now