Mesaj

2.4K 200 476
                                    

O geceden sonra bir ay geçmişti. Killua ve Gon'un arkadaşları onları ararken tanışmışlardı.

Bu saatten sonra daha fazla birlikte olacaklarını biliyorlardı.

Gon uykusundan midesinin ağzına gelmesi ile ayrıldı. Ağzına dolan acı sıvı ile üstündeki yorganı hızla atıp lavaboya koştu ve klozetin kapağını açıp midesindeki her şeyi klozete döktü.

Midesi tamamen boşalınca sifonu çekip sırtını soğuk mermere yasladı.

Bir süredir kusuyor,yemek yiyemiyor,çoğu kokuda midem bulanıyor. Düşündüğüm şey olmasın Tanrım ne olur!

Elini ensesine atıp mührünün üstünde gezdirdi. Bir aydır Killua'ya ulaşamıyordu. Sadece adını bilmesi işini çok zorlaştırıyordu.

Ellerini ve ağzını yıkayıp odasına döndü. Masanın üstünden telefonunu alıp yatağa uzandı ve arkadaşlarından birine mesaj attı.

 Masanın üstünden telefonunu alıp yatağa uzandı ve arkadaşlarından birine mesaj attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leorio

Leorio
Hey
Leorio!

Gon?
Ne oldu?

Ben iyi değilim

Ne oldu?!

Tahmin ettiğin şey oldu!
Midem bulanıyor
Bugün kusarak uyandım mesela

Tamam
Ben geliyorum
Sen yataktan sakın çıkma

Tamam

Gon telefonu bırakıp yorganına sarıldı ve yorganın içinde kayboldu.

Gon tüm bu sıkıntılar ile uğraşırken Killua azar yemek ile meşguldü.

"Sana inanamıyorum Killua!" Bisky bağırarak Killua'yı azarlıyordu. Arkadaşları da Killua dan bir haber alamıyordu. Bir ay sonra ortaya çıkıp her şeyi anlatmıştı Killua. Arkadaşlarının üçü de bunları duyunca sinir krizi geçirmişti.

Özellikle Bisky. Bir omega olarak alfaya atarlanarak belki ölüme gidiyordu ama Killua Bisky ne yaparsa yapsın ona alfalık taslamıyordu.

"Çocuğun ne olduğunu hiç düşündün mü Killua? Belki senin için bir şey değişmedi ama bir omega için mühürlenmek,ayrıca alfanın seni terk etmesi çok kötü bir şey! O mührün nelere mal olduğunu sen bilmiyorsun tabii!"

Bisky haklıydı. Sonuna kadar haklıydı. Killua sessizce onu dinliyordu çünkü haksız olan taraf Killua idi.

"Ya onu hamile bıraktıysan Killua?" Kurapika'nın sorusu Killua'nın titremesine neden oldu.

Bir aydır her şeyden kaçıyordu. Bir omegayı mühürlediği gerçeği,onu hamile bırakma ihtimali,seçmesi gereken alfa yolu...

Bir aydır Killua kaçıyordu tüm bunlardan. Şimdiye kadar hiç omega mühürlememiş,onu hamile bırakacak kadar ileriye gitmemişti.

Üstelik Gon'a güvence vermişti. Onu mühürlemeyeceğine güvence vermişti. Uyandığı zaman Gon'un ensesinde gördüğü mühür onu korkutmuş,bir korkak gibi kaçmıştı.

Şimdi bir taraf seçmesi gerekiyordu Killua'nın. Ya korkak bir alfa olup bir ihtimal hamile bıraktığı ve mühürlediği omegayı ortada bırakacaktı,ya da gerçek bir alfa gibi Gon'un karşısına çıkacak,onu sahiplenecekti.

Ama o korkak tarafı seçecek kadar korkuyordu.

Onu düşüncelerinden çekip çıkaran telefonun bildirim melodisi aldı.

Kim lan bu?

Killua telefonunu çıkarıp kilidi açtı ve Line uygulamasına girdi.

Profilde gördüğü kişi yutkunmasına neden oldu.

Profilde gördüğü kişi yutkunmasına neden oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+813*********

Hey!
Bak buraya seni alfa bozuntusu!

Şimdi Killua gerçekten bir taraf seçmeliydi. Korkak mı olacaktı? Yoksa cesur mu?

"Gon yazdı." Bir sessizlik çöktü odaya. Killua'ya cevap veren Illumi oldu. "Cevap ver ona." Killua ağabeyine döndü. "Ne diyeceğim?" Illumi omuz silkti. "Onu da sen düşün." Killua nefesini bırakıp omuzlarını düşürdü ve baş parmaklarını klavye de gezdirdi.

Efendim?

Cevap verdin bu da bir şey
Bu yaptığın alfalığa sığar mı lan

Ne alfalığa sığar mı?

Salağa yatma
Beni mühürleyip kaçman alfalığa sığar mı diyorum
Bir de bana güvence vermiştin

Tamam yaptığım korkaklıktı
Ama ilk defa birini mühürledim
Sende beni anla

Ulan salak
Zaten Alfalar önüne geleni mühürlemiyor
Elbette ilk olacaktı
Ama Alfalar omegalarına sahip çıkıyor
Senin aksine

Özür dilerim

Özür dilemek yetmez Killua
Bana sahip çıkmalısın
Ayrıca
Hamileyim seni alfa bozuntusu!

that night ☾ killugon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin