Alfa Dayanışması

2.2K 189 315
                                    

Killua telefona bakarak dondu kaldı.

Elindeki telefon kucağına düştü ama o hâlâ havada asılı kalmış eline bakıyordu.

Korktuğu şey başına gelmişti işte.

Bir omegayı hamile bırakmıştı. Üstelik mühürlemişti!

Bisky Killua'nın kucağındaki açık telefonu alıp mesajları okumaya başladı. Kurapika ve Illumi de ona katıldı.

"Tam bir salaksın Killua." Bisky söylenerek mesajları okurken Gon'un attığı son mesaj üçünün de şaşırmasına neden olmuştu. "Hamile mi?!" Bu soruyu üçü de aynı anda sormuştu.

Killua havada asılı olan elini yumruk yapıp aşağı indirdi. Aynı zamanda kafasını da indirdi. Kalbi deli gibi çarpıyor,korkudan kolları titriyordu.

Ne yapacağını bir türlü kestiremiyordu. Onu sahiplenmesi gerekiyordu ama tek omegaya bağlı kalma düşüncesi onu çok korkutuyordu.

Bisky Gon'un numarasını kendi telefonuna atıp Killua'nın telefonunu suratına attı. Killua bu ani gelen darbe ile sırt üstü yatağa uzandı.

"Gon ile ben konuşacağım. Sende o zamana kadar aklını başına topla." Bisky,Kurapika ve Illumi kendilerini bir koltuğa atarlarken Killua aynı pozisyonda tavanı izlemeye başlamıştı.

Bu sırada Gon odasında dört dönüyor,ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Okula gitmeliydi. Mühürlü ya da hamile olması sıkıntı değildi. Okulda zaten böyle olan çok fazla omega vardı.

Ama Gon şimdiye kadar hiç alfa ile olmamıştı.

Bir çok teklif gelmişti ama o hepsini reddetmişti. Şimdi ise mühürlü ve hamile bir şekilde okula gitmesi...

Lanet olsun! O gece haplarımı yanıma almalıydım! Böylece bunlarla uğraşmak zorunda kalmayacaktım!

Kendini sırt üstü yatağa bırakırken telefonu titredi.

Kesin şu alfa bozuntusu Killua yazmıştır.

Telefonunu açıp kilidini girdi ve Line uygulamasına girdi.

Telefonunu açıp kilidini girdi ve Line uygulamasına girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+813*********

Merhaba Gon-kun ^-^

Kimsiniz?

Ben Biscuit Krueger
Bana Bisky diyebilirsin
Killua'nın arkadaşıyım

Memnun oldum Bisky
Ben Gon
Büyük ihtimal tanıyorsundur beni

Evet tanıyorum
Sana bir omega olarak yardım etmek
İstedim

Omega mısın?!
Gerçekten mi?!

Evet :)

Bu süper!
Hiç omega arkadaşım olmadı
Arkadaşlarımın hepsi alfa -_-

Ksdkskxkls
Benim iki arkadaşım daha var
Onlar beta
Aramızda alfa olan tek Killua var

Resmen aynı kaderi paylaşıyoruz :/

Neyse neyse
Bana evinin adresini verirsen
Arkadaşlarım ile gelip sana yardım
edebiliriz
Hem senin arkadaşların ile de tanışmış
oluruz ^-^

Olur aslında
Biraz yardıma çok ihtiyacım var :/

Tamam o zaman
Sen konum at
Biz geliyoruz

📍Konum
Bekliyorum^^

Geliyoruz💛

Gon telefonu bıraktığı zaman kendini daha da rahatlamış hissediyordu. Omega ve betalar dan yardım almak,Alfalardan yardım almaktan daha basitti.

Yataktan kalkıp salona gitti. Üç alfa arkadaşı da salonda oturmuş,hepsi farklı bir iş ile ilgileniyordu.

Leorio çantasını düzenliyor,Hisoka kartları ile oynuyor,Keitha kitap okuyordu. "Hey!" Gon üçünün dikkatini de kendi üstüne çekti. "Killua ve arkadaşları buraya geliyorlar." Üçü de bir anda sinirle karışık feromon salgılama ya başladığı zaman Gon titreyip odadan çıktı.

"Hey! Benim bir omega olduğumu unutuyorsunuz!" İçeriden kahkaha sesleri yükseldi. Gon ise kapının önünde homurdanıyordu.

Ardından kapı çaldı. Gon kapıyı açtığı zaman Killua ile karşılaştı. İkisi bir süre kapının önünde birbirlerine baktılar. Gon sinirli,Killua ise üzgündü.

Gon dördünü de içeri buyur etti. Hepsi salona geçti. Zaten parti gecesinde tanıştıkları için yabancı misafirlik durumları yoktu.

Ama ortada bir sıkıntı vardı.

Leorio ve Hisoka gözleri ile Illumi ve Kurapika'yı yiyorlardı. Feromon salgılamamak için kendilerini zor tutuyorlardı. Bisky Gon'un omuzlarından tutup ayaklandığı zaman bu ortamdan kaçmak için bahane arayan Kurapika ve Illumi ayaklandılar.

Gon onları kendi odasına götürürken alfalar salonda kalmışlardı.

Killua üç alfanın da feromonunun kokularını almıştı. Keitha'nın ki lotus çiçeği,Leorio'nun ki toprak,Hisoka'nın ki ise gül kokuyordu.

Killua onlarla tanıştıktan sonra yardım istedi. Gerçekten buna çok ihtiyacı vardı. Bunun üstüne üç alfa da yumuşayıp Killua'ya yardım etme kararı aldılar.

that night ☾ killugon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin