Kabus Ve Kurtlar

1.2K 140 114
                                    

Saat gece 04:54

Saatin ilerleyen akrep ve yelkovanı,evin içinde yaşayan kişilerin nefes alıp verişleri dışında sesin duyulmadığı bir zaman dilimi.

Ama bu,bu gece için geçerli değildi.

Gon yatağından sıçrayarak uyandı.

Hızlı hızlı nefesler alıp verirken eli istemsizce göğüsüne gitti. İster istemez feromon salgılamaya başladı ve bu feromon buram buram korku kokuyordu.

Elbette bu koku Killua'nın da dikkatini çekti.

Yüzünü buruşturup kaşlarını çattı Killua. Hâlâ uyuyordu ama korkunun kokusunu ister istemez almıştı.

Gözlerini yavaşça açtı genç alfa. Doğrulup korku feromonu salgılayan omegasına baktı. Hâlâ uyku sersemiydi.

"Gon. Ne oldu?" Gon duyduğu sesle irkilip Killua'ya döndü. Gördüğü kişi alfası olduğu için ister istemez rahatlamıştı. Nefes alış verişleri düzene girerken Killua'yı yanıtlaması gerektiğini hatırladı.

"Bir şey olmadı." Killua inanmadığını gösteren bakışlar attı. Korku kokusu hâlâ geçmemişti sonuçta. "Emin misin?" Gon saklamayacağını anlamıştı. Nefesini dışarı verdi. "Kabus gördüm. Ne gördüğümü hatırlamıyorum ama korkunç bir şey olduğunu biliyorum." Killua gülümsedi.

Gon hamileliğinde gittikçe duygusal olmaya başlamıştı. Ay ilerledikçe duyguları uçlarda yaşamaya başlamıştı. Her şeyi aşeriyordu. Killua diğerleri olmasa bir yere bayılıp kalacağını çok iyi biliyordu.

Alfa omegasının belini yavaşça kavrayıp onu kucağına çekti. Ardından sırtını yatağa yasladı. Gon'un feromonu sakinlik kokmaya başlamıştı. Bir süre sonra feromonunu bastırmıştı.

Tatlı omega alfasının kucağında güven içinde uyuya kalmıştı.

Aslında olay Killua ve Gon ile bitmiyordu. İçindeki kurtlar da birbirlerine bağlıydı.

Mesela Gon'un kurtu. Aslında Gon bu kadar duygusal biri değildi. Duygusal olan kurtu Kuroba idi.

Kuroba'nın saçları uzundu. Gon'un saçları da uzundu ama onun saçları dikti. Kuroba'nın saçları ise salıktı ve omuzlarına dökülüyordu. Gözleri altın sarısıydı. Kontrolü ele aldığı zaman Gon'un gözleri onun gözleri ile birleşiyordu.

Bir de Kill vardı. Killua'nın kurtu.

Gözleri kırmızıydı. Aralarındaki tek fark buydu. Diğer şeyleri aynıydı. Huy olarak değil tabii. Kill hayvansal hisleri ile hareket ederken Killua mantıklı düşünüp hareket ediyordu.

Bazenleri birleşiyordu bu iki kurt. Gon korktuğu zaman Killua'ya sığındığı gibi Kuroba da korktuğu zaman Kill'a sığınıyordu.

Gon Killua'nın kucağında uyurken kabusunu tamamen unutmuştu. Ama bu büyük bir hataydı.

O kabus,ona bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

[İlham gelmiyor amına koyim]

that night ☾ killugon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin