Ceyda ve Miray siyah saçlı kızın iki tarafına oturdular.
"Napiysin gız Madi?" Dedi Ceyda gülerek.
Madi iki kıza şaşkınca baktı. "İyiyim, siz? Yani şu kafaya silah dayama olaylarından sonra."
Ceyda omuz silkti. Ardından cebinden silahı çıkardı ve kafasına dayadı.
Ardından tetiği çekti. Silah sesiyle herkes onlara dönerken Ceyda seslendi. "Sorun yok millet!"
Madi'ye dönüp konuştu. "Ses tabancası kız bu."
Madi gözlerini şokla büyüttü. "Bellamy'i kandırdınız yani?"
Miray hemen atıldı. "Sen söylemeden söyleyeyim. Mükemmel bir amacımız var ve bu amaç için savaşıyoruz. Ve seni de bu savaşa davet ediyoruz."
"Neymiş o amaç?" Dedi Madi merakla.
"Anamla babama düğün tazeletmek." Deyip güldü Ceyda. "Tabiki Bellamy ve Clarke'ı birleştirmek."
Madi bir kahkaha patlattı. "Teşekkür ederim tanrım! Bu ikisinin birbirini sevdiğini düşünen tek kişinin ben olmadığımı biliyordum!"
Ceyda ve Miray sevinçle el çırptı. "Aslansın kız Madi!"
Miray ayağa kalkıp giderken Ceyda Madi'ye sırıtıyordu.
1-2 dakika sonra Miray yanında Octavia ile geldi.
Ceyda derin bir nefes alıp konuştu. "Bellamy Clarke'ı sevdiğini kabul etti bacılar. Şimdiki amaç Clarke'a itiraf ettirmek. Sonra olacaklar zaten işin en eğlenceli kısmı."
"Sonra olacaklar aşırı şeytani biliyorsunuz değil mi?" Dedi Octavia kaşlarını kaldırarak.
Miray bir kahkaha patlattı. "1.'si tam bir Türk çöpçatanlık örneği yapacağımız şey, 2.'si; kızım sen Blodreina'sın kafan mı iyi?"
Ceyda başını abartılı bir şekilde salladı. "Çok haklı."
Madi kaşlarını çatarak konuştu. "Durun lütfen. Anlamaya çalışırken beynim yandı! Octavia sen de mi Bellamy ve Clarke'ı birleştirmeye çalışıyorsun?"
"Isminin bile doğruluğundan emin olmadığım Echo'dansa yıllardır tanıdığım ve güvendiğim Clarke'ı tercih ederim." Dedi Octavia omuz silkerek.
"Peki Clarke'a nasıl itiraf ettireceğiz?" Diye sordu Octavia merakla.
Herkes Ceyda'ya döndü.
Arka planda Avengers müziği çalıyordu.
Ceyda planı anlatacak lider sırıtışı yaptı.
Sonra ise göz devirerek konuştu. "Ben ne bileyim ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗜𝗻 𝗧𝗵𝗲 100
ФанфикBir Türk (aynı zamanda Bellarke shipper) kendini The 100 evreninde bulursa. (Öylesine yazıyom fazla takılmayın xnsjdjdj) Kapak: @Aquilalala